Gast Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 WINXP Pro Sevice Pack 1 plus alle verdere updates. Als ik via Extra naar Internet Opties krijg ik de melding De bewerking is geannuleerd vanwege o puw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder op. Nu ben ik dus als systeembeheerder(admin rechten) ingelogged. Weet ieamnd hiervoor een oplosing? Ik wil gewoon even alle cookies en temp spullen weg hebben. Bvd Avensis
Morgothzz Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 Krijg je dezelfde melding als je handmatig dubbelklik op C:\Windows\System32\inetcpl.cpl ? Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 Neen, staat trouwens bij mij op de D schijf, dat lukt wel. Avensis
Morgothzz Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 Ik heb dat vreemde verschijnsel ook gehad, ik moest eerst een link uit de favorieten openen pas dan werkte explorer weer normaal en kon ik bij extra - internet opties komen. Ik heb toen uit pure armoede maar opnieuw internet explorer erover heen gejast en alles was weer ok. Zal een debiel sleuteltje zijn geweest of een corrupte dll anders kon ik het ook niet verklaren. Mocht je problemen krijgen met het opnieuw explorer er over heen te zetten dan moet je wat register sleuteltjes aanpassen. Geef in sleutel [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}] Bij IsInstalled de dword waarde 0 (Dit is de install van internet explorer) En geef in sleutel [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}] Bij IsInstalled de dword waarde 0 (Dit is voor outlook express) Nu geeft windows niet de melding bij instaleren dat er al een nieuwe versie opstaat. Helaas kan ik je op dit moment geen andere oplossing geven Suc6 Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Ten eerste: gebruik je Spybot -Search & Destroy? Zo ja, dan hebben we de boosdoener gevonden. Ten tweede: ga naar regedit: zoek naar de volgende sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\ [color:"white"]Restrictions[/color] en kijk of je daar de boosdoener vindt.
jeevanhoof Geplaatst: 15 december 2003 Geplaatst: 15 december 2003 hoi, Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\software\policies\Microsoft\internet explorer\controlpanel Je zal zien dat daar bij opties een 1 staat achter internet opties. zet daar 00000000 en het zou weer moeten werken dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen