Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben zelf een grote fan van de ronaldd images maar ik heb een probleem, de mensen waarmee ik share werken met de sf images ( radegast ) is er een mogelijkheid om de radegast emu die overweg kan met de sf1511 server in de ronaldd te installeren ?

ik wacht met smart af ( ik draai nu de sf1511 met de multiboot functie van ronaldd, maar heb hem liever erbij in )

gr degas

Geplaatst:

Kopieer de emu (rdgd of camd.rdgd ??) gewoon naar jouw dreambox (locatie moet zijn : /var/bin en de flags = 755).

Ik heb hiero ook in een ronaldd image radegast aktief.

Of is dit niet wat je bedoelt ?

The Source is Out There....

Geplaatst:

Volgens mij zijn er veel mensen die graag de Radgast in de Ronald image zien. Ik mis 'm eigenlijk ook wel. Ronald, kan deze niet standaard in je image?

Geplaatst:

dat is precies wat ik bedoel maar waar vind ik die radegast emu los van een image ? ik weet dat het met cramfs eruit te halen is maar ik heb daar geen ervaring mee is er iemand anders die hem er ff uit zou willen halen en als bijlage hier posten ?

alvast bedankt

Geplaatst:

Update : heb even als test de rdgd en camd.rdgd van de nieuwste ruDream naar mijn huidige ronaldd image gecopiëerd en cardsharing werkt... (server = ruDream, client=ben ik=ronaldd)

Geplaatst:

de radegast die over weg kan met de server versie van 15-11

als je die al bijlage kunt posten dan maak je mij erg gelukkig

alvast bedankt

gr degas

Geplaatst:

hoop dat het mag..

2 folders

ronaldd = wat in ronaldd image al in zat

ruDream = wat in de nieuwste image van ruDream zit (rdgd 2.2)

Geplaatst:

Neem een whiskey of een sigaretje.. lees heeeeeeeel rustig deze thread nog eens een keer door.

Misschien zie je deze ook staan (paar berichten hierboven) : #473611 - 03/12/14 12:21 AM

Geplaatst:
Citaat:
Volgens mij zijn er veel mensen die graag de Radgast in de Ronald image zien. Ik mis 'm eigenlijk ook wel. Ronald, kan deze niet standaard in je image?

Ik zit er aan te denken radegast mee te nemen in de volgende image. Dan gaat mgcam er wel uit wegens de beperkte ruimte.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:
Citaat:
Ik zit er aan te denken radegast mee te nemen in de volgende image. Dan gaat mgcam er wel uit wegens de beperkte ruimte.
Ronald

Dit zou ik van harte toejuichen! Radegast kan volgens mij alles wat mgcamd ook kan en wordt erg actief ontwikkeld. Ik kan het mis hebben, maar is radegast niet de opvolger van mgcamd? Ze zijn toch beide ontwikkeld door kindzadza?

hobby4all

Geplaatst:

Niet zo ver ik weet!

Enne Ronaldd, bezint eer begint, Radegast is goed, maar MGcamd heeft ook zijn voordelen, en op de manier zoals Romeo schrijft is het eenvoudig een Radegast toe te voegen in het bestaande rijtje.

Ik zeg laten zoals het is, dus scam en sam_cs en mgcamd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen