Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schotel op sirius gericht - krijg signaal en kan alle Siriuskanalen inlezen (via een manuele transponder scan - om één of andere reden moet ik voor telkens de verkeerde polariteit ingeven, en dan leest hij netjes alle kanalen in). Ik heb sirius nu als 1e positie gestored. Maar hoe ga ik nu verder? Is er ergens een stapsgewijze instrructie? Las hier op het board dat het vanaf hier makkelijk zou moeten zijn... Bedankt voor alle hints!

-Stephan

Geplaatst:
Citaat:
Las hier op het board dat het vanaf hier makkelijk zou moeten zijn... Bedankt voor alle hints!
-Stephan

Stephan, als je goed hebt gelezen, zoals je zegt, dan snap ik eigenlijk niet dat je deze vraag stelt. In bijna iedere posting met vragen wordt verwezen naar de site van Hemertje. Daarop staat ook het antwoord op jouw vraag wel. Check hier dus.
Geplaatst:

Sorry hoor - maar ik had daar ook al rondgekeken; zelfs de site gegoogled op 'sirius', maar gevonden heb ik het niet. Het enige wat ik vind is:

*Go to the Configuration menu on your DreamBox

*Choose Channels and then Rotor configuration

*Check 'use rotor input power' and fill in the number 70 (it is now 40)

*Check 'use gotoXX function'.

*Fill in your position on the globe and press the green button

*After this restart your DreamBox and start scanning the satellites

En het is nu net vanaf DAT moment dat ik hulp zou kunnen gebruiken.

-Stephan

Geplaatst:

- Daarna ga je weer naar je instellingen, search services, en doe je een automatic multisat scan en zet je de sattelieten die je wilt hebben op all, en scannen maar

- Of je kunt met dreamupdate een draaibare settingslijst (van bv joske) er in uploaden . Op de site van Sjerom kun je dreamupdate downloaden

Suc6!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen