Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op pag 126 valt een artikel te lezen van de heer Hendriks uit Tilburg.<BR>Deze meneer heeft een abo op het basispakket en daarmee automatisch het service pakket. Dat valt op de site van canal+ na te lezen.<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>SET TOP BOX-PAKKET * <P>Wie zichzelf een BASIS-pakket, CANAL+ pakket of TOP-pakket gunt, krijgt altijd het SET TOP BOX-pakket gratis. Het SET TOP BOX-pakket is een absolute noodzaak voor iedereen die via de schotel naar de kanalen van CANALDIGITAAL kijkt. <P>Mocht u een probleem hebben, dan kunt u als abonnee bellen met de CANALDIGITAAL-servicelijn. U wordt dan sneller, beter en goedkoper geholpen. Daarnaast geniet u als abonnee garantie op uw smart card. Uw CANALDIGITAAL registratie wordt bovendien ieder jaar automatisch vernieuwd. Dat voorkomt veel papierwerk.<P>* Fl. 30,-- per jaar / gratis bij BASIS, CANAL+ EN TOP-pakket<HR></BLOCKQUOTE><BR>Op een dag gaat zijn kaart kapot dus belt hij een aantal keer met canal+ om een nieuwe kaart aan te vragen. Voor deze kaart wordt 101,50 berekend. Canal+ had i.p.v. hem een vervangende kaart op te sturen een nieuw basis abo afgesloten dus nu had hij 2 abo's, De rekening voor het abo zou volgens canal+ ook nog nagestuurd worden.<BR>Dat is natuurlijk ronduit belachelijk.<BR>Waar het mij nu even om gaat is de daarop volgende reactie van de satellite waar men min of meer canal+ gelijk geeft. Zij schrijven kort samengevat:<BR>Het is logisch dat canal+ kosten in rekening brengt voor de nieuwe smartcard......tuuhhttt. fout dus. Heb je een abo (maakt niet uit welk abo) heb je automatisch een service pakket en krijg je gratis een vervangende kaart als deze buiten jouw schuld kapot gaat.<BR>Een beetje slordig van de normaal zo zorgvuldige Satellite frown.gif" border="0<P>Toxic[Q]<P>[ 19-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]<p>[ 19-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

yes yes yes daar ben ik het helemaal mee eens toxic [Q] mad.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Inderdaad dat stukje heb ik ook gelezen volgens mij snappen ze bij satelite het setop box pakket nog niet helemaal of ze willen inderdaad canal- de hand boven het hoofd houden het stukje wat een pagina terug staat vond ik trouwens ook een mooi stukje is er weer wat verduidelijkt tegenover canal -.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Geplaatst:

Nix aan toe tevoegen goed lezen is het halve werk! cool.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Effe realistisch nadenken:<P>*FSW-Sattelite is een blad uitgegeven door Veronica.<P>*VERONICA MOET braafjes zijn tegen C+ daar deze het ganse pakket Nederlandse zenders op ASTRA beheren. Wil VOO in september opnieuw van start gaan en niet enkel via de kabel, blijven ze het best op een wit blaadje bij C+ en publiceren enkel nog stukken waarbij C+ in een positief daglicht kan gesteld worden, en liefst niet te veel door de eigen redactie tegengesproken.<P>*Laat ons stellen dat SATTELITE op dit ogenblik een soort C+ krantje is !! (is reeds begonnen in mei met art over de zgn hacker sites, Freek & artikel 326 en de zijnen).<P><BR>Jullie menig ??

Geplaatst:

Die mening deel ik niet.<BR>De Veronica Satellite probeerd alles zo onpartijdig mogelijk weer te geven en een verlengstuk van canal+ zijn ze zeker niet.<BR>De veronica Satellite werkt met met verschillende journalisten (oproepkrachten) en de een is nou eenmaal wat beter op de hoogte van de materie als de ander.<BR>Ik vindt het wel onzorgvuldig van de redactie dat men deze uitglijder er bij een laatste controle voordat het zaakje naar de drukker gaat niet uit heeft kunnen filteren.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

ff de ... op de i zetten ipv !<P>Eigenlijk wil ik back to basic en<BR>dat is Veronica Sattelite en natuurlijk<BR>de FSW als apparte bladen.<P>Wordt ik weer lid van FSW en zijn er ook geen belangenverstrengelingen (pff wat een woord).<P>Tuurlijk heeft K+ commentaar op de red. van VS.<P>Alex moet ook aan Bea vragen wat hij wel en niet mag zeggen, en als hij iets verkeerd zegt dan helpt maxima wel door te zeggen "Wel een beetje dom hoor, Alex".<P>Tis met K+ zelf zo erg dat ze indirect heel internet willen bekritiseren of vervolgen.<P>Hallo, wel leven in 2001 en K+ denkt een beetje om dictatortje te spelen a la H*tl*r.<P>Servicecontract is servicecontract dus K+ moet zich gewoon houden aan de zich eigen verzonnen regeltjes (al hoewel die vaker wijzigen dan de PK maar dat terzijde)

Geplaatst:

Veronica terug in september???? Dacht het niet door de dollar tekens in die mannen hun ogen is de deal met sbs mislukt en hebben ze eigenlijks dus helemaal niks meer dan een omroepblad.Jammer dat een paar mensen de ooit grootste omroep van Nederland naar de kloten hebben geholpen.<BR>Maarja je bent jong en je wou wat... wink.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.