Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Citaat: hallo ik probeer de image te downlaoden maar het lukt gewoon niet het lijkt of de server er uit ligt .kan misschien de laaste image naar mij toe stuuren. alvast bedankt op deze link?Hier
Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 ik dit link niet openen .ikdenk dat server ligt uit .kun je zelf die openen? gr
cobes Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Citaat: Update functies werken niet meer meer mensen dit probleem? ja heb ik ook gehad, maar ik had alles niet goed ingevuld bij communicaties, aangepast en loopt als een treintje. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Hoi Cobes, Als je er ook ff bijzet hoe je dat gedaan hebt , dan hebben de andere mensen er ook wat aan. Groeten Toonsat.
Raphie Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Had het probleem ook, was bij mij onstaan toen ik USB & CF via telnet wilde formateren. moest image er opnieuw opzetten. daanra alles via Expert setup gedaan en loopt nog steeds perfect. Had trouwens gisteren de nieuwe keyupdate.xml van OLMI geprobeerd erin te zetten(meer softcam links erin), maar dan geeft die ook dezelfde error en reboot de box. terwijl als je de orginele en de nieuwe vergelijkt de opmaak er exact hetzelfde uitziet. Ook chmod 755 erop gedaan maar mocht niet baten. Image er weer opnieuw opgezet, flash erase, Pet123 settings, nieuwe Gbox, setup menu alles weer ingesteld, USB weer gemount via menu. en nu werkt alles weer. Kortom het Rudream 1412 image werkt perfect in main flash memory zolang ik er niet teveel aan klooi. Raphie VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
cobes Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 oke komt tie je gaat in het menu naar setup --> expert setup -->communication setup IP: hier het ip nummer van je doos in vullen Netmask: hier vul je je subnetmasker in meestal 225.225.225.0 Type: lan of wan meestal LAN Nameserver: hier komt het nummer van je internet provider is te vinden bij http://dreambox.sjerom.com/ Gateway: dit is bijvoorbeeld het nummer van je router in mijn geval 192.168.1.1 als je computer in het zelfde netje hangt kun je wat gegevens vinden door de dos opdracht ipconfig in te typen. dan moet je nu nog configure network aanvinken en dan save nu zou het moeten werken groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Netmask:hier vul je je subnetmasker in meestal 225.225.225.0 Netmask: hier vul je je subnetmasker in meestal 255.255.255.0 Ik dacht dat het dit moest zijn... Maar dit is niet de oplossing... Kan inmiddels alle addon's downoaden maar niet een keyupdate doen.... Ditzelfde gebeurt in PP mvgr Walter
FMFREAK Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Is er al een oplossing voor het probleem dat de pause knop niet lekker werkt tijdens het kijken van een opgenomen programma... IS wel irritant 1x Dreambox 7000 met externe harddisk 1x Dreambox 500 1x AZBox Premium HD Draaibare schotel met Maximum Twin 0,3 db LNB Gentoo Linux Server en nog andere computer zooi
Raphie Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Weet iemand hoe ik m'n NFS server automatisch kan laten mounten? is dat door het toevoegen van een regel in het VAR/ECT/init bestand? zo ja welke regel dient er dan bij te komen? ThnX Raphie VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
tolwan Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Hoi ik krijg geen beeld met rudream op de taquila en ook niet op conax. kan iemand het nogmaals uitleggen wat te doen,maar dan gewoon in duidelijke taal. ik denk dat er met mij nog velen zullen zijn die er niet uitkomen :kweetnietTolwan
frozen-sky Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 - D+ heeft 't een en ander aangepast, ruDream kan stanaad 30W niet open krijgen. Je moet er een andere emu/cam inzetten. Of een andere/nieuwere release gebruiken. Bv. gutan. Zie ook alle andere toppics over dit 'probleem' wat geen probleem meer is. - Conax. goed lezen. en gebruik gbox als emu. (ik heb problemen met radegast, andere zeggen dat 't wel goed gaat mete radegast) Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen