bonanzaradio Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Hallo Ik heb windowsupdate servicepack1 geinstaleerd. Maar ik had promblemen met een progamma. En heb systeemherteller gadaan. Nu kan ik servcicepack1 niet meer instaleren of java. Ik heb xp home wie weet er iest meer van hoe ik dit kan oplossen. b.v.d Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
Tonskidutch Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 volgens mij moet je niet een systeemherstel doen met die buggy XP, maar gewoon het service pack deinstalleren in het menu software installeren / deinstalleren... dat betekend dat je ook altijd de optie moet aanvinken tijdens het installeren van een service pack dat er een backup/archief gemaakt dient te worden. nu je al het een en ander hebt geprobeerd zou ik middels de cd booten en door het installatie menu een repair (herstel laten maken)... en daarna nogmaals de service pack erop zetten. Maar dat wil helaas niet altijd lukken en als je de privee gegevens toch op een andere harde schijf hebt staan dan nog liever een volledig nieuwe installatie erop zetten, ja zelfs de partitie c:\ eerst wissen en opnieuw aanmaken. (Verse melk en oude melk bij mekaar gieten gaat onherhoepelijk schiften als je het niet al kokende doet) cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen