Ga naar inhoud


Wie heeft de Penta 1.11 wel draaien op de Xtreme


Gast

Aanbevolen berichten

(Pas wel op dat er dream load in zit en niet dream boot.)

 

Als ik mijn @sat wil programeren en ik zeg activeer cam en ik start mijn @sat weer op dan zie ik dream load staan (van elkaar af) dus dream load

 

Heb ik dan de goeie versie erin zitten of niet? want voorheen toen mijn cam stuk is geweest stond er dreem boot

Maar als ik nu mijn cam wil programeren dream load

 

hoop dat iemand mij antwoord kan geven. ben wel bang geworden heb geen zin dat mijn cam stuk gaat.

 

ik heb ook nog gezien op ..... support site dat daar een speciale file staat voor xtream en @sat van september heb je die dan nodig? of zou mijn @sat al geschikt zijn?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe heb je de xtreme met penta 1.11 voorzien ik heb hier wel een magic- modul-programmer gaat het hier ook mee zonder dat de flash er meteen er uit ligt ik draai nu op tertacrypt 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moet de dream load in de reciever staan?

 

Bij mij is het dream load zoals hier?

 

Of moet het dreamload aan elkaar zoals hier?

 

anders moet ik me toch een cas interface halen ik heb geen zin dat mijn ucas cam weer stuk gaat.

 

Mocht het toch gebeuren kan ik het altijd dan fixen met een cas interface?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet DREAMLOAD staan, staat er DREEMBOOT welke er "origineel" in zit, dan moet je deze eerst vervangen door DREAMLOAD.

Reden hievan is dat penta 1,11 "kijkt" welke loader gebruikt wordt, is dit geen originele dreamload dan word het bootgedeelte gewist.

 

Je kunt dit weer fixen met CAS interface in 99% van de gevallen.

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het nog 1* proberen.

 

Ik heb dream load van elkaar geschreven in mijn @sat.

 

Jullie schrijven het aan elkaar dus nu is mijn vraag moet het aan elkaar geschreven staan of los want anders moet ik toch eerst een cas interface kopen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...