Paysan Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Waarom zou je dreamflash gebruiken als de de laatste ronaldd deze functionaliteit ook bezit?
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Ome merDe, weet je of ik nog steeds bij elke andere image alle settings (sat posities, lijsten, plug`s enz) opnieuw inzetten moet? Of kan dat in een keer? Hoe heb je gedaan eigenlijk? tnx a lot
Romeo_ Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Stop je CF in die reader en geef hieronder de output van dmesg | tail Via de reader werkt een CF juist wel namelijk... The Source is Out There....
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Geplaatst: 14 januari 2004 Citaat: weet je of ik nog steeds bij elke andere image alle settings (sat posities, lijsten, plug`s enz) opnieuw inzetten moet? Of kan dat in een keer? Hoe heb je gedaan eigenlijk? tnx a lot per image opnieuw geïnstalleerd (settings/plugins/etc.) draait nu via de multiboot van de laatste Ronaldd-image (als basis). merDe merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 ik heb ronald draaien en ik heb een usb stick. maar als ik zoals beschreven en andere image op mijn usb stick zet gebeurd er niets tijdens het booten. moet ik nog wat aan zetten of zo?
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Geplaatst: 14 januari 2004 je usb-stick is gemount en je hebt er een map image_root op aangemaakt ? dan moet dat gewoon werken. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Dank je, dat is wel een heavy klus om alles per image weer in te zetten, maar ja... . het is een boeiende hobby, dus het mag dan ook boeiend blijven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen