Gast Geplaatst: 8 augustus 2000 Geplaatst: 8 augustus 2000 Is het mogenlijk om een conax kaart te activeren? als dit mogenlijk is waar vind ik dezen software<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Hi,<P>try the .dk boards, they got some files <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Filo, Ik heb nog nooit werkende files voor conax gezien, dus als je ze tegenkomt, stuur ze mij dan ff!?!?!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Johnnny1 Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Sluit ik me 100% acheraan...<P>Na een aantal maanden zoeken heb ik het toch wel opgegeven -))<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Merkwaardig, toch...<BR>Bij iedere Engelse satelliet-boer kan je kaarten kopen voor het zg. Dream-package. Volgens de advertenties in bijv. What Satellite gooit het kaartje alle Conax-zenders open. En nog auto-update ook!<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Was hetzelfde bij Seca Jos...Konder wij niet een half jaar voordat de eerste filetjes publiek werden niet voor 600 tot 1000 gulden witte dram secakaartjes kopen....<P>Nu gebeurt het met Viacess en Conax...even wachten joh...geduld levert in dit soort gevallen heel veel geld op...<P>Overigens kan ik je zeggen dat het Conaxkaartje goed werk (vriend van mij heeft hem) maar dat ie wel elk jaar 280 pond ervoor moet dokken...<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Hi<P>staan werkende files voor Conax op d2mac.co onder support. Werkt als een trein <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Filo.Fx ik kan ze nergens vinden wil je de link wat beter aan geven<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Kan niets vinden<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SATFREAKHOLL:<BR><B>Filo.Fx ik kan ze nergens vinden wil je de link wat beter aan geven<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Nou ik neem aan dat Filo fx<BR>De files heeft daar werken ze als een trein<BR>begrijp ik .<BR>Stuur maar op zou ik zeggen of uploaden<BR>nog beter.<P>Prom<BR><P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Nou Filo,<P>Stuur ze op dan zet ik ze in de downloadzone. zodat iedereen er plezier van heeft -))))).<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Ja doe dat, hier heb ik lang op zitten wachten als het waar is.<P>chansen<P>Stuur ze op dan zet ik ze in de downloadzone. zodat iedereen er plezier van heeft -))))).<P>John.<P><BR>[/b]<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Hi,<P>De files op D2mac.co.uk zijn Update files voor de Conax DPSC kaarten.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2000 Geplaatst: 12 augustus 2000 Ik heb hier een link voor jullie <A HREF="http://www.estpak.ee/~renteks/aare/" TARGET=_blank>www.estpak.ee/~renteks/aare/</A> <BR>daar staan in ieder geval codes op voor d2mac<BR>Ik kan er verder niets mee omdat ik niet zo'n<BR>kaartje heb en ook niet zo'n ci moduul<BR>Groetjes<BR> Ruud<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Waar of niet waar maar ik heb gehoord dat er een software is om de orginele conax kaart te activere.<BR>Hoop het graag im mijn bezit te hebben<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten