Gast Geplaatst: 14 augustus 2000 Geplaatst: 14 augustus 2000 Hoo ! <P>En maar zeuren, jongens ik kan niet alles tegelijk en heb heus wel wat anders te doen. Had me dan even een mailtje gestuurd dan had ik het wat sneller gelezen, en trouwens ik wil even het volgende kwijt. Ik heb er geen probleem mee dat iedereen mee kan genieten van hetgeen ik en nog een paar andere mensen in elkaar steek, en waar we ook uren/dagen/weken voor aan het loggen zijn. Het gaat om het principe dat ALL 4 FREE niet altijd even leuk is omdat je je eigen harde werkt zo de mist in ziet gaan. Het probleem nou net waarom niet alle files zo naar boven komen drijven. <P>Een simpel voorbeeld : Als je een clone maakt van een conax die perfecto werkt, en die file gaat publiek het net op, dan is ie gelijk dead/vuilbak/fillistinos. En dat is nou net niet de bedoeling. Want dan is alles voor niks geweest. <P>Ga eens wat op andere boards kijken, en "surf je suf", zou ik zo zeggen, want dat hebben wij in het begin ook gedaan.<P>Met het hele Viaccess gedoe, is het nou net hetzelfde. Diegenen die zitten te wachten op een filetje voor hun goldkaart, hou maar op met wachten want het komt heus niet met de deur in huis vallen. Ze zijn er wel, ze werken ook, maar je moet er wat voor doen. Begin eens gewoon met een season + logger viaccess te loggen. Probeer eens te begrijpen wat er allemaal gebeurt, zet dan eens wat je gevonden hebt in je Voyager keyfile en "héé verdikkeme, ik heb beeld !" .. Is allemaal leuk, maar kruipt veel tijd in, en daarom doen ze der nou nog niet zo scheutig mee, niemand trouwens... het heeft ons allemaal veel tijd en werk gekost.<P>En heeft niks te maken met "moeten er grof geld voor hebben" want ik heb in m'n leven nog geen single pirate card verkocht, zelfs BLANCO NIET ! (wel GRATIS opgestuurd ) (voor diegenen die hier zitten mee te lezen )<P>Is puur voor de fun. En om te bewijzen dat het KAN, en als IK het kan, kan jij het toch ook, niet ?<P>To SAT4ALL Admin : send me a message so I got your email, and I'll try to keep track <P>Good luck to you all.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Aanbevolen berichten