Gast Geplaatst: 14 augustus 2000 Geplaatst: 14 augustus 2000 Hallo jongens,<P>Ik weet seca werkt en irdeto werkt...<BR>Maar ik wil nu ook graag de cryptoworks codering openen hoe doe ik dat en wat heb ik allemaal nodig.<P>Voorbeeld:<P>Zijn de kaarten anders...<P>Wat voor programma moet ik hebben om te kunnen laden de files...<P>Werkt het ook bij verschillende apparaten zoals: Echostar 3000ip<P>Want ik wil graag naar Digiturk pakket openen en het lukt mij gewoon niet.<BR>Ik heb ook gehoord dat het Cryptoworks een Viaccess codering is is het ook wel waar.<BR>Maar wie kan mij daar aan helpen want ik wil graag de die pakket van eutelsat 7 graden oost bekijken wie o wie kan mij daar aan helpen.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 augustus 2000 Geplaatst: 14 augustus 2000 Als het iemand ook een site kent waar ik ieder geval van wijs wordt geef het ook aub door.<BR>Wat ik wil zijn de keys en hoe ik ze moet laden en de kaart en dat het ook wel werkt...<P> <P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Dus zo te zien is er niemand geintereseerd in de Cryptoworks voor digiturk want daar zitten ook de filmnet kanalen van Turkije...<BR>Dat zijn salon 1 en salon2 3 4 5 enz..<BR>Wie kan mij daar aan helpen zo niet alvast bedankt...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Nou ik ben wel geinterresseerd in cryptoworks<BR>maar heb nog niets daarover vandaar het zwijgen...<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 Minnaar ik vraag me af als ik dit allemaal hier zo leest dat het je dan om de hobby gaat om iets open te krijgen wat dicht hoort te zijn danwel het kijken naar....<P>Als iemand niet a la de minute antwoord op een vraag wil nog niet zeggen dat niemand interesse heeft in datgene. Er kunnen ook weinig mensen wat over zeggen want er valt helemaal public niets over te vermelden gewoonweg omdat er nog niets openbaar is over cryptoworks. En als er al mensen mee bezig zijn dan zullen zij op dit moment zeker niet antwoorden omdat het de status non public heeft.<P>Ik weet wachten kan soms lang duren maar geduld is een mooie zaak en als je dat niet heb kan je toch altijd wel ergens een abootje regelen voor Digiturk.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 Er is nog niets ??<BR>Vreems in Polen zijn illegale Wizja kaarten te krijgen. Da's ook crypto.<P>Maar ik ben ook langer op zoek. Tot nu toe niets op het net gevonden.<P>Ik zal het eens aan mijn Poolse vrienende vrgane.<BR>Ik houw jullie op de hoogte<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Binnen kort zullen de eerste smartcards voor Digi Turk worden gelanceerd in Europa, nog even geduld.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hallo,<P>Ieder geval bedankt satwatcher voor je bericht maar ja je weet asl het telang duurt denk je toch wat anders maar zolas je zegt geduld is een mooie zaak...<P>Alvast bedankt jongens...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 september 2000 Geplaatst: 17 september 2000 Allen,<P>Ook op Telstar 12 (15W) zitten leuke UPC -feeds in Cryptoworks. Via mijn huidige Irdeto and Seca cards krijg ik al geluid.<P>Maar hoe krijg je nu beeld daarop ?<P>Satfree<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Hello Everybody!<BR>If Some Body Have Somting About CryptoWorks<BR>Plz Send me To<BR>Avner@DJ-Dudu.8m.com<P>--------------------<P>------------------<BR>none
Gast Geplaatst: 7 oktober 2000 Geplaatst: 7 oktober 2000 Jongens de Cryptoworks is gekraakt en het werkt!!!!<BR>Het zit nu in Test fase dus ik blijf nog steeds uit proberen....<BR>En over de Viacces is ook gekraakt die is ook test fase zoals de franse kanalen....<BR>Ook dit pakketten zijn heel erg interresant...<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 oktober 2000 Geplaatst: 7 oktober 2000 Minnaar kan je me zeggen waarop je deze stelling baseert. Wie is aan het testen en wat zijn ze aan het testen? Is er een eventuele internetlink voor meer info.<P>Dacht laat ik het maar vragen voordat er weer een stortvloed in mijn emailbox wordt gedeponeert<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 oktober 2000 Geplaatst: 8 oktober 2000 Dag Satwatcher,<BR>Op dit moment heb ik het open er is geen internet site of iets dergelijks..<BR>Ik heb zelf moeten knutselen en ik ben achter gekomen hoe het moest....<BR>Maar zoals ik al eerder aangaf ze zijn op dit moment bij mij op test fase wanneer ik het zelf 100% zeker bent dat die niet in halve klap uit schakeld stuur ik gewoon naar jou Uploads toe van de files....<P>Nog even geduld.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Hallo,<P>Jongens op dit moment krijg ik steeds mail van collegas....<BR>De cryptoworks is open maar hoe lang dus daar wil ik mee zeggen dat die nog steeds op test fase is daarmee bedoel ik dat ik nog steeds aan het testen bent....<BR>Viacces is precies dezelfde....<BR>Nog even geduld als ik zeker bent dat die ook niet gauw uitgeschakeld wordt stuur ik de files gewoon naar de sat4all....<BR>Ik weet dat we er niet kunnen op wachten....<BR>Je weet geduld is schone zaken zeggen ze....<P>O ja voordat ik vergeet wees snel het is je voor je best wil schaf op snelle termijn de Cryptoworks common interface oftewel een viacces aan want ik heb te horen gekregen dat die wat duur gaat worden zoals irdeto common interface....<P>Nog heel even geduld.......<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Wat ik hier lees vind ik toch wat raar hoor MINAAR........<BR>Persoonlijk ken ik twee zeer technisch geschoolde mensen (satfreaks)en die zeggen me dat zowel Cryptoworks als Viaccess nog steeds niet te hacken is !!!Oook zij hebben reeds meerdere pogingen daartoe ondernomen maar tot op heden..........noppes !!!!<BR>Ben jij dan zo een "technisch wonder" dat jij dat wel kan of zijn beide vrienden technici dan zo dom?????.<BR>Dit is zeker geen aanval op je persoon,maar overtuig ons eens daarvan met iets tastbaars,mag nog in "testfase" zijn hoor<BR>Greetings<BR>LocoMotion <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten