Gast Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Ik weet niet wie jij bent....<BR>Maar ze zeggen altijd geduld is schone zaken...<BR>Als het jou niet interesseert wat maakt dat jou uit....<BR>Ik geef gewoon door dat die bij mij werkelijk werkt...<BR>Maar volgens mij kan ik hier op de board geen nieuws plaatsen of iets dergelijks...<P>Maar ja hoe dan ook het werkt....en ik blijf nog even kijken hoe lang die werkt....<P>En voortaan zet ik geen informatie meer over<BR>iets nieuws....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Hallo Minnaar,<P>Locomotion is, kan ik je vertellen, zeker geen onbekende in de satscene. Ik weet inderdaad dat er op dit moment vele mensen welke al een grote staat van dienst hebben in het sathackwereldje en waarvan de meeste onder ons de filetjes voor seca en irdeto van gebruiken het tot op dit moment niet voor elkaar hebben gekregen om het werkend te krijgen. Vandaar dat ik, en ik heb er zelf ook een aantal emails over gehad, best wel begrijpelijk vind dat gezien wat er allemaal gebeurd is op viacess gebied en de nepfiles die er blijven rondzwerven er mensen zeer sceptisch over zijn.<P>Bovenstaande wil naturrlijk niet zeggen dat ik je niet geloof hoor maar ik kan de negatieve geluiden best wel begrijpen. Vind dan ook je reactie niet leuk dat je dan plotseling zegt dat je niets nieuws meer zou posten. Ik begrijp uit je verhaal dat het in een testfase verkeerd. Hoe lang denk je nog dat deze testfase duurt en wat denk je in deze fase allemaal nog uit te willen testen. Dat zijn vragen die bij mij en anderen ook spelen. Misschien dat je onzekerheid bij vele gebruikers zou willen wegnemen en bijv op deze twee vragen antwoord te willen geven. Ons mailboxje staat overigens altijd open om ook testfaseprojecten te kunnen ontvangen misschien dat dat ook een manier is om duidelijk te maken aan de sceptici onder ons dat het mogelijk is. Natuurlijk kan je van mij de garantie krijgen dat het offpublic blijft en diegene die me kennen weten dat bij mij een woord een woord is.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Tja Satwatcher wil natuurlijk vooraan in de rij staan ;-)....<BR>Maar ff serieus, je hebt gelijk satwatcher, aan wilde geruchten hebben we nix, ik denk dat een een heleboel medesatters (included me) er baat bij hebben als we weten waar we aan toe zijn, ook al verkeerd alles nog in een ontwikkelingsfase, wat natuurlijk heel goed te begrijpen is. Dat geldt eigenlijk ook voor het MM9500 Seca verhaal. Je krijgt de vreemdste geruchten op gang met dit soort postings (niet dat ik het niet geloof hoor, integendeel), maar duidelijkheid zorgt toch wel voor een stukje gerustheid.<P>Nog 1 ding aan minnaar: dat van die Viacces en Cryptoworks CI's, dat ze zeldzaam en duur worden, is dat een vaag vermoeden of kun je dat ook bevestigen...<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
gideon Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Hoi Minaar,je zegt dat jew nog aan het testen bent,maar als je ze upload kunnen wij <BR>hier ook mee testen en tips uitwisselen<BR>gr.Giden<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Hallo jongens,<P>Ik heb zo juist jullie reacties daarover gelezen ik weet dat het harstikke vervelend is....<BR>Eerlijk gezegd het werkt gewoon..<BR>Maar alleen de vraag is voor hoe lang...<P>O ja Toxic dat zijn de verhalen die ik gehoord hebt en de geruchten dat de common interface cammen duur worden...<BR>Of het echt werkelijk zo is dat zien we wel...<P>Zie voor beeld zaols irdeto en seca want seca is niet meer leverbaar....<P>Maar ja terug op mijn verhaal over Cryptoworks en Viaccess ik probeer mijn best te doen zodra dat het werkelijk bekend is en hoe het moet stuur ik de files gewoon naar Sta4All....<P>Satwatcher over dat er geen nieuws zal plaatsen vinden..was ik op dit moment heel even niet goed oevr de verhalen die op mij afkwamen....<BR>Maar ja zand er over laten we diit gewoon vergeten en ik beloof zodra dat ik weer de nieuwe files dat ik gewoon stuur naar de uploads van Sat4all....<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Beste Minnaar,<P>Hoewel ik nog steeds geloof in wat je zegt, kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo genadeloos onderuit wil gaan in "zijn" sathobbyboard, heeft bovenstaande reactie voor mij toch meer vragen dan antwoorden opgeleverd.<P>- Dit schreef je bijvoorbeeld zelf<P>Eerlijk gezegd het werkt gewoon..<BR>Maar alleen de vraag is voor hoe lang...<P>Als het werkt werkt het. Seca en Irdeto werken ook en kunnen morgen ook zomaar uitvallen toch zijn deze files ook public. Dus zou ik als ik het zelf public zou willen maken, en daar ga ik vanuit omdat je zelf en zonder dwang met deze mededeling kwam, gewoon de files posten en lekker een hoop mensen laten testen. Geef mij en de anderen dan bijv eens aan hoelang dat zoiets in testfase moet blijven werken zodat het in jouw ogen public zou kunnen worden.<P>- Tweede voorbeeld<P>Maar ja terug op mijn verhaal over Cryptoworks en Viaccess ik probeer mijn best te doen zodra dat het werkelijk bekend is en hoe het moet stuur ik de files gewoon naar Sta4All....<P>Volgens mij is het bij jouw toch al werkelijk bekend als je het voor beide encrypties werkend heb. Kijk er kunnen alleen keys of iets dergelijks verandert worden maar als je het nu werkend heb dan is het basisprincipe al goed bekend is mij idee dan.<P>- Derde voorbeeld<P>Maar ja zand er over laten we diit gewoon vergeten en ik beloof zodra dat ik weer de nieuwe files dat ik gewoon stuur naar de uploads van Sat4all....<P>Nieuwe files ??? Je zei toch dat het werktte waarom dan nieuwe files. <P><BR>Kijk Minnaar dat zijn zomaar een paar dingen die voor mij eerder een vertroebelde blik op het geheel gaven dan een verhelderende blik na je laatste opmerking. Ook antwoordde je niet op bijv die twee vragen die ik je stelde in het voorgaande bericht van me.<BR>Hoe lang denk je dat deze testfase nog gaat duren en wat zou je dan in deze testfase willen testen.<P>Wat betreft de beschikbaarheid van CI's. Ik heb begrepen dat daar op dit moment nog voldoende voorraad van is en dat op korte termijn geen explosieve stijging van prijzen worden verwacht, uitgezonderd dan de reguliere verhogingen die ons te deel vallen volgend jaar ivm btw verhoging en invoering euro in zakenleven (lage euro en hoge dollarprijs). Pas in een later stadium zullen pas dingen te verwachten zijn zoals nu met de Seca en Irdeto CI's.<P>Satwatcher<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 1 vraag hoe kom JIJ aan godsnaam aan keys voor deze 2 encryptie systemen <BR>Want volgens mij lul je gewoon uit je nek<BR>sorry dat ik het zeg <BR>Deze 2 systemen daar ligt elke hobbyist wakker van en jij hebt ze alle 2 werken<BR>maar dan wel met orginelen kaarten<BR>want keys zijn volgens mij gewoon niet te krijgen van deze 2 systemen<BR>groeten robin<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Hallo jongens,<P>Eerst over de reacties.....het werkt werkelijk zolas Viacces en Cryptoworks...<P>Ik heb echt al een tijdje bezig geweest maar het was echt werkelijk een wonder voor mij dat het echt werkt...<P>Alleen nu terug op juliie vragen ik wil best graag de files opsturen richting sta4all...<P>Alleen wat de probleem is ik weet niet precies wat ik werkelijk geladen hebt in de kaart en dat ben nu ik werkelijk uitvinden wat er precies geladen hebt om een beeld te krijgen....<P>Zodra ik het weet stuur ik gewoon de files naar jullie toe...<BR>Misschien zeg jullie dit nog meer wat dan ik ....<P>En over lullen en zulke dingen dit is allemaal niet nodig....<BR>Ik probeer ook mij zelf iets van teleren en jullie ook wat leren oftwel up todate teblijven....<P>Ik moet even exact weten hoe ik het werkelijk voor elkaar gekregen hebt....<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Minnaar waar heb je het op werken....op Atmell, SMD/Wafercard/Goldwafer of via een vervallen orginele kaart.<P>Als ik dat weet kan ik misschien je enige hints geven om de kaart uit te lezen en kijken wat je dan precies geladen heb.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Minnaar,<BR>Laat me eerst zeggen dat ik geen "newbie" ben op satgebied,het is niet omdat ik hier weinig postings heb dat ik niet vaak op dit fantastisch forum rondzwerf......<BR>Ook wil ik hier zeker geen oorlog veroorzaken,maar zeg nu even zelf Minnaar....<BR>Jij zet hier dat je cryptoworks en viaccess werkend hebt,zij het dan al of niet in een testfase.<BR>Wanneer je dan gevraagd wordt jouw "testcase" eens te uploaden zodat iedereen kan zien dat er werkelijk sprake is van een "doorbraak" in cryptoworks of viaccesshacking dan kom je, met een in mijn ogen goedkope smoes,dat je niet meer weet wat je geladen hebt op jou kaartje...........Nooit gehoord van je kaart eens uit te lezen???.<BR>Nogmaals Minnaar,ik heb totaal niets tegen jouw persoon!!! maar de postings en de verdere antwoorden hier.......tja,ik heb er moeite mee om het het te geloven,sorry.<BR>Vriendelijke groet<BR>LocoMotion<BR><P>------------------<BR>
gideon Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Hoi Minaar <BR>als jij Viacses en Cryptoworks echt heb <BR>draaien stuur dan een upload,wat je ook kan <BR>doen is de kaart even uitlezen en de files<BR>opslaan,dan kan iedereen testen.<BR>We wachten met spanning af,ben benieuwd.<BR>gr.Gideon<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 En als je dan toch bezig bent met uploaden stuur ze dan ook ff naar mij Minnaar...<BR>Mijn dank is groot...<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Waarom komt mijn eerste replay niet aan???<BR>Wat ik zeggen wilde als jij (minnaar) die files aan het uploaden ben kun jij ze voor mij dan ook ff uploaden.....<BR>Mijn dank is groot...<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Waarom komt mijn eerste replay niet aan???<BR>Wat ik zeggen wilde als jij (minnaar) die files aan het uploaden ben kun jij ze voor mij dan ook ff uploaden.....<BR>Mijn dank is groot...<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Hallo jongens,<P>Ik zal aanstaande zaterdag even sturen de files gewoon naar sat4all....<P>O ja sinds gisteren avond waren de kanalen uitgeschakeld...PLOTSELING!!!!<P>Maar ik zal gewoon de files sturen misschien worden er jullie er wijzer van dan ik....<P>Als we elkaar kunnen helpen is dat mooi....<P>Zaterdag heeft die hem gewoon binnen....<P>O ja ik heb gewoon de smd kaart gebruikt...<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten