Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Sorry satwatcher voor de drie dubbele postings hier maar ik kreeg geen beeld meer over de postings die ik geplaatst had...<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR>PS weet jij waar dat aan zou kunnen liggen??<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Zou ook wel vriendelijk zijn als je de sleutels voor viaccess zodanig configureerd voor Voyager key of Decrypt,ik dank u bijdze.<P><BR>Mark. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 oktober 2000 Geplaatst: 12 oktober 2000 Hmmm,<BR>Nu Minnaar eindelijk beloofd heeft iets te gaan sturen, zijn de kanalen ineens zwart?<P>Van BEIDE SYSTEMEN tegelijk???<P>LDP<P>------------------<BR>
gideon Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 is inderdaad wel vreemd,maar we wachten tot<BR>zaterdag als hij de files naar sat4all stuurt.<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Hallo,<P>Ik heb zo juist de files gestuurd naar sat4all uploads mail...<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Ik heb zo juist d files doorgestuurd naar sat4all uploads....<P>Dit is twee keer dat ik deze bericht stuurt...<P>------------------<BR>
gideon Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Bedankt Minaar,als Johnny ze in de downloadzone zet kunnen we gaan testen. <BR>je kan ze evt ook vast naar me mailen.<BR>gr Gideon<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Zeg hoe heten die files eigenlijk<BR>Zijn het soms de Deki Viaccess files.<P>Prom<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Heb inmiddels het mailtje binnen van Minnaar maar de files zaten er niet bij als attach.<P>Misschien een foutje dus minnaar even opnieuw sturen aub<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 oktober 2000 Geplaatst: 14 oktober 2000 Cryptoworks schijnt wel te werken maar alleen<BR>op een officiele kaart die geprogd wordt nadat die is "afgelopen". Stond op alt.satellite.tv.crypt.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 oktober 2000 Geplaatst: 14 oktober 2000 Okee satwatcher ik stuur de files weer naar je toe....<P>Je hebt zo weer binnen....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 oktober 2000 Geplaatst: 14 oktober 2000 Nou Satwatcher is er al wat bekend???<BR>Of laat Minnaar het afweten<BR>Als jij ze hebt kun je ze dan ff mailen of op het board zetten (word dat geen nieuwe topic voor de download??? VIACCESS?? )<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 Ik heb inmiddels de files ontvangen en er is naar gekeken. Ze werken niet of niet meer. Daar bestaan namelijk twijfels over of ze ooit gewerkt hebben kunnen. Het zijn zeker geen zelfgemaakte files ze komen van internet af. Lijkt me een storm in een glas water geweest.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SatWatcher, SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 Dag Satwatcher dat klopt de files heb ik gewoon binnen gekregen op een van der ander hebt echt werkelijk gewerkt.....<BR>Maar zoals je gezien hebt dit was de probleem...<BR>Omdat ik het ook al eerder aangaf dat het op het testfase zat daar bedoelde ik mee dat ik nog niet 100% procent mee eens was....<BR>Maar ja met veel gepraat en veel onnodigede reacties gehad van de mensen en nu zijn we hier mee van wijs geworden....<P>Maar een ding jongens ik garandeer jullie dat ik hier niet bij laat want ik wil gewoon de kanalen gaan kijken......<BR>Er moet hiervoor gewoon een oplossing voor zijn hoe dan ook ik zal het gaan ontdekken...<BR>Als er iemand meer van iets weet laat het me gewoon dan even afweten.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 Dacht het al.......<BR>Sorry,maar bepaalde jongens denken dat velen hier in de paashaas nog geloven :-)<BR>LocoMotion<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten