Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 Sorry Minnaar maar hier word ik gek van en kan ik niet tegen. Eerst wordt hier met hoog en laag beweert dat het geen files van internet zijn dat je ze zelf gemaakt heb en dat het werkt. Nu blijkt dat het wel van internet komt, van een ander is en dat van dat testfase begrijp ik na diverse malen nog steeds niet. Ik vind het erg dat dit zo kan gebeuren. Ik weet van zeker een gebruiker dat hij door deze posting van jou een CI heeft aangeschaft voor Viacess. <P>Nu zeg je dat je je er niet bij neerlegt en verder wil zoeken naar een oplossing. Lijkt me duidelijk meer mensen weten meer dan 1 iemand dus laat ons een weten hoever je bent in de hele materie en welke soft je ondermeer gebruikt om aan informatie te komen en die informatie te verwerken in files.<P>Voor de mensen die echt heel erg zitten te hopen en wachten op Viacess en Cryptoworks. Er zijn diverse getalenteerde satfreaks bezig met de hack hiervan maar tot op heden zijn nog nergens werkende files te vinden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 Minnaar, waar zijn we nou helemaal mee bezig????????????????????????<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 De zoveelste "stunt" van minnaar???<P>Net zoals bj het vraag en aanbod forum??<P><BR>Krijg er een beetje raar geveoel bij!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Ja en ik wil het er deze keer dan ook niet bij laten zitten. Ik vind het gewoonweg niet kunnen dat er op dit hobbyboard mensen voor de gek worden gehouden zoals het nu lijkt en dan enkel en alleen maar om in de belangstelling te staan of om andere redenen die ik niet kan verzinnen op dit moment maar die er misschien wel zijn.<P>Ik vraag Minnaar bij deze om een goede uitleg hiervan en dit openlijk te doen in deze topic omdat hier de mensen zitten wie het aangaat en die het gelezen hebben. Mocht deze topic binnen een redelijke termijn, stel bijv 48 uur, niet opgefrist zijn met een verklaring van Minnaar, je mag ook gewoon zeggen dat het allemaal fake was hoor ben je in ieder geval een vent en geef je antwoordt, dan moeten we maar eens goed gaan nadenken ofdat we Minnaar nog als gebruiker op dit board willen hebben.<P>Jullie mogen als jullie dit te hard vinden zeker kritiek hierop geven of jullie mening hierop in het algemeen op geven. Het is de eerste keer dat het op deze manier gebeurd maar ik denk dat we goed moeten stellen dat we hier niet van zulke dingen gedient zijn.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 @ SatWatcher,<BR>Helemaal mee eens. Wanneer men hier zomaar de mogelijkheid zou hebben om een hele grote groep fanatiekelingen te misleiden met een onzinverhaal, dan zouden we inderdaad verkeerd bezig zijn. Als je zoiets voor de toekomst kunt voorkomen, dan graag...<P>Onthou ook dat Minnaar zelf begonnen is met claimen dattie software voor Viaccess en Cryptoworks heeft. Niemand heeft hem erom gevraagd! Gaat dan vervolgens zelf liggen klagen over alle reakties.<P>@ Minnaar:<BR>Ik begrijp niet zo goed wat je met deze hele ellende wilt bereiken. Jammer dat zoveel mensen in je geloofden <P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Ik vind dit zeker een aanvaardbaar voorstel van onze moderator.<BR>Wanneer Minnaar met zulke leugens in de "belangstelling" wil staan dan vind ik dit persoonlijk zéér laag van hem en zulke zaken mogen zeker in de toekomst niet meer vatbaar zijn voor herhaling.<BR>Mensen ( "oude rotten in het satvak")komen naar dit forum om mensen te helpen en om de beginnende satfreak<BR>met raad en daad bij te staan en om ze op elk gebied te helpen.Wanneer er dan iemand tussen zit,zoals Minnaar,die hier dikke leugens en andere onwaarheden komt posten om er zelf beter(???) van te worden en om "in de spots" te staan dan vind ik dit een kaakslag voor ons allemaal hier (zowel de oude rotten als de newbies)<BR>Een verontschuldiging van Minnaar vind ik maar een kleine "straf" voor mijn part mogen ze hem gerust van dit (en alle andere satforums bannen)Iedereen komt hier voor hulp en/of raad ,niet om belogen te worden.<BR>Ik sta volledig achter mijn posting en moest de moderator van dit forum het niet met me eens zijn dan mag hij deze posting wissen en mij desnoods van dit forum bannen Maar..........Ik blijf zeker en vast bij mijn mening hier<BR>Greetings<BR>LocoMotion<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Om hem nu meteen te wissen gaat me wel heel ver maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens, maar zoals satwatcher voorsteld om hem 48 uur te geven voor een heldere en duidelijke uitleg en dan hem eventueel te verwijderen afhankelijk van zijn reaktie lijkt me een betere optie.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Ik ben het helemaal eens met de moderator <BR>wat betreft zijn standpunt. <BR>Maar eerlijk gezegt vind ik minnaar niet echt slim over komen.<BR>Maar een beetje sat hobbyis prikt hier toch wel doorheen dat hij (waarschijnlijk)onzin vertelt.<BR>Op geen 1 site of board is nog wat echt bruikbaars gevonden in een goede emulator of <BR>picfile of zo iets,altijd face.<BR>En minnaar meld dat hij het allebei heeft werken , dus als je dat gelijk geloof ben je natuurlijk ook een beetje naief,om gelijk<BR>een cam aan te schaffen.<BR>Je moet niet alles gelijk geloven en proberen kijk maar naar die nepfile van de 4.6se heeft mijn ook een cam gekost.<BR>Ik wil hier maar mee zeggen dat er echt <BR>mensen bestaan met een psyco gedachten.<BR>En wie kent minnaar nou personelijk.<BR>Moderators laat hem een goed excuse hebben<BR>en anders VERBANNEN laat dit board niet <BR>verzieken door een stel kinderen <P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Minnaar staat in het engels viaccess forum<BR>met de vraag naar keys dus het lijkt me wel duidelijk<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Ik heb dit forum gevolgd en ik ben zelf maar enkele maanden bezig met deze nieuwe interesante hobby toch kom ik uit de crackscene en daar zijn mensen als Minaar aan de orde van de dag,<BR>Zijn verhaal was in mijn ogen veels te wazig het ergens mee bezig zijn zonder te weten waar ie mee bezig is, het werk van een ander gebruiken om er zelf mee te pronken, als dat zo is wachtende op een reaktie van Minaar is dit een hele kwalijke zaak. En kan ik het mij met de Moderator vinden.<P>Maar wellicht kan Minaar zich hieruit verdedigen ik denk in iedergeval dat die 48 uur niet onredelijk zijn voor een goed verhaal.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<P>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 17 October 2000).]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 17 October 2000).]
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Ik hoop dat we van Minnaar hier nooit nog iets horen,zelf zijn excuses kunnen mij gestolen worden.<BR>Zijn uitleg over zijn vermeende "werkende (?)" cryptoworks was injderdaad zeer doorzichtig en getuigde zeker niet van technische bagage.<BR>Daarenboven vallen zijn "werkende" files opeens uit wanneer er gevraagd wordt deze te uploaden......dat is toch zéér toevallig hé?!<BR>Komt daarna met een andere posting waarin hij zich dan zogzegd 100% gaat inzetten om toch deze codeernorm te omzeilen......met wat zou hij dat gaan bewerkstelligen??? door ergens nepfiles van één of andere site te gaan doawnloaden zeker???<BR>Minnaar,alles wat jij reeds op allerlei sites gepost hebt verraad wie je bent......en dat is in mijn ogen......een dikke leugenachtige nul.<BR>Ofwel kom je hier om iets zinnigs te verkondigen ofwel hou je gewoon je bek,en moest jou zijn dan neem je best dat laatste...<P>LocoMotion<P>Alle andere en serieuze forummensen wens ik hierbij nog heel veel plezier bij hun sathobby en laat jullie nooit misleiden door mensen zoals Minnaar,<BR>Newbies,vraag gerust raad hier op dit forum de modereators en de meer ervaren satfreaks hier zullen jullie altijd trachten te helpen bij jullie toekomstige problemen en mensen die mij kennen weten dat dit geen ijdele woorden van mij zijn<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 LocoMotion,<P>Denk om je hart , wij "geloven" allemaal dat Minnaar DVB stream heeft gehackt <P>C U Kadir <P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B><p>[This message has been edited by Kadir (edited 17 October 2000).]
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Beste Kadir<BR>eerst en vooral zeer blij om nog eens iets van jou te horen !!<BR>Mijn hart??? ik ben 25 jaar wielrenner geweest en ben nog steeds in het (gelukkige) bezit van een goed werkend hart (in rust=52 slagen/minuut)dus...ik kan tegen een stootje hoor :-)<BR>Laat het er ons bij houden dat Minnaar de uitvinder is van het ei,niet dat van Columbus maar dat van een uilskuiken :-))))))))<P>greetings<BR>LocoMotion ;-)<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 Hallo,<P>Zijn we er nog ik denk dat het48 uur al voorbij is maar hoe dan ook het heeft gewoon werkelijk gewerkt....<P>Wat er gaat gebeuren laat het me weten,<P>Regards,<P>Minnaar.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 @minnaar<P>We hebben het er lang over gehad in het moderatorforum en we gaan je niet bannen of andere akties tegen je ondernemen. Je laat jezelf hier bij je satvrienden goed kennen en je hebt je nu een goede naam bezorgt bij diegene die het aangaat. Ik denk dat je daar nu maar op dit board maar ook op andere boarden mee moet leven. Ik heb begrepen dat je daar met dit soort spelletjes ook niet meer zo geliefd bent,<P>Wat betreft je opmerking dat het zou moeten werken of heeft gewerkt. Sinds waarneer kan een oude analoge file werken op een digitaal coderingssysteem??? Als je me dat zou kunnen uitleggen ben je een hele grote voor me. <P>Nog veel succes op het board en onthou een spreuk...al is de ...... en de rest mag zelf er bij verzinnen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten