Gast Geplaatst: 16 december 2003 Geplaatst: 16 december 2003 Ik heb hem eringezet met Oslink, maar deze firmware is toch wel wat onstabiel. b.v. als ik van een gecodeerde zender naar FTA ga of andersom dan valt het beeld weg en zit hij vast. Hebben jullie dat ook?
Gast Geplaatst: 16 december 2003 Geplaatst: 16 december 2003 Geen problemen met de stabiliteit gehad, zelfs nog niet vastgelopen hier. Jammer dat deze firmware als de "nieuwe" firmware wordt gezien. Ik heb deze op de philipsclub duidelijk aangeboden als TEST FIRMWARE. Het enige wat ik gedaan heb, is twee firmware versie's combineren. Iets dat iedereen kan die beetje handig met knippen en plakken is. Mijn enige doelstelling is om te ontdekken of het mogelijk is met de philips een motor aan te sturen. Het is en blijft TEST FIRMWARE.
Gast Geplaatst: 16 december 2003 Geplaatst: 16 december 2003 Ik heb geprobeert om de stab 120 motor te laten draaien met de philips en bovengenoemde firmware maar helaas zonder resultaat. Diegene wie andere motoren hebben en een philips laat het even weten of deze in combinatie dan wel draaibaar zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen