Avalon Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 Hallo Forum <P>Is er al iemand die vorderingen heeft geboekt met viaccess. of dat er al iets van test files beschikbaar zijn. wat nog in de kinderschoenen staat.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Nee ik heb de indruk dat niet veel mensen het interesseren want het is wel akelig stil hier....<BR>Maar als er iemand wat heeft stuur het dan effe geld ook voor jou....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 25 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2000 Ben al heel wat site's afgeweest maar heb nog niets kunnen vinden in de vorm van hex/bin file als ik wat heb dan meld ik dat zo snel mogelijk het Wizja tv is de enigste op de astra die ik nog niet zichtbaar heb.<P>Groetjes Avalon<BR>have fun whit the hobby <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 Ik heb een paar weken geleden 3 zips ergens van een site afgeplukt alleen die zijn beveiligd met een password. daar zitten zowel bins als hex in. ik ben inmiddels bij 6 letters maar nog steeds niets.mijn pc is ook wat traag "PII300" als je de zips wilt hebben incl passcracker mail me dan ff<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 Stop maar met kraken zijn de bekende fake files met daarin oude verlopen seca hex en bins....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 ik heb een zip file gevonden.<BR>van 28.o8.van tony .<BR>volgens de engelse mensen zijn er resultaten mee geboekt.<BR>REPORTER[remco]<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Reporter..<BR>Zit er geen paswoord in die zip file???<BR>Als dat zo is kun je me die files dan effe mailen want ik heb ook die tony file maar zit een paswoord in hij moet met azpr nog 10 dagen te gaan met woordlengte van 7 grrrrrrr. :-(<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten