Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan de file niet openen, wat is dat voor extention?<BR>Kun je de files s.v.p. anders niet even als zip sturen.<P>Groet Mard,<P>mard30@hotmail.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb em al, maar ik krijg de hex absoluut niet in de pic. Ik ga wel verder experimenteren maar elk hulp is natuurlijk welkom.<P>Groet Mard.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou Mard dat probleem heb ik ook<BR>Ik heb een jdmer en die vertikt het om CP (Code Protect) te proggen waarom weet ik niet<BR>Als ik die cp niet gebruik kan ik hem wel proggen maar geen access...<BR>Weet iemand hier wat vanaf waarom het niet lukt om CP files te proggen in de JDM??<BR>Alle info is welkom!!!!<BR>GRoetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hou maar op Ruud gisteren de hele nacht bezig geweest maar de hex krijg je echt niet in de PIC met de JDM. Ik vond een ander hex op het net (gemodificeerd, kreeg em er in één keer in), maar de CAM herkent de kaart niet.<P>Mischien zijn de files inderdaad uit de analoge tijdperk en dus voor de ..C84 pic, vandaar dat we em niet in de ..F84 krijgen.<P>Dus toch weer even geduld....<P>Groeten,<BR>Mard<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt Mard<BR>Ik dacht dat ik wat fout deed maar niet dus...<BR>gelukkig maar.....<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik zeg alleen maar bye bye.....<P>Zonder die onzin van Filo kunnen we het hier prima redden.<P>Filo = banned.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

He He het werd tijd <BR>volgens mij vind onze filo het gewoon leuk als hij weet dat er weer een paar hobbyisten <BR>een avond of een nacht zich zitten te iriteren dat het niet werkt of zelfs een pic opblaast<BR>ik dacht dat filo niets meer van zich zou laten horen op dit board<BR>zo nu kunnen we weer verder met dit hele leuke board en de hobby<BR>groeten robin<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ben nog ff aan het spiten geweest in de files<BR>volgens mij zijn het vianix 0.20 files<BR>dus volgens mij d2mac files met wat absat regeltjes dus dat het op via lijkt <BR>groenten robin<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Rhum ... heb jij een communistische achtergrond ofzo ?? Waar is het democratische board van jou gebleven ???<P>Lol, ik denk dat je dat beter eens kan herzien, want ik ga voor de lol<BR>die MESSAGE POST van jou op andere forums zetten waar "REAL" satdudes<BR>opzitten, die het denk ik ERG leuk vinden om dat communistisch (lees nazi/gestapo regime) idee van je te lezen. LOL DUDE !<P>Anyway, see if I care .. tried to relogon but well banned is banned so I'll make my "reply" available to you this way, and trough other forums. To my knowledge I didn't harm anyone, on the contrary, lot's of folks<BR>are looking SAT due to my efforts/files, and what do YOU have to show for dude ?? Besides a board .. show me some key/files/logs, and I'll<BR>take back what I've just said! ..... dah , figures .. <P>You pissed because I am watching Viaccess with some other dudes ?? Pissed because we got the new superencryption seca files already ??<BR>If you would botter to look around, you would actually find them too!<BR>And this counts for EVERYBODY .. but sure, "hey, let's just wait for<BR>a joker to send some files to the download section, and then use em" ..<P>That's a bit the general idea of sat4all. Very sad, coz meanwhile I<BR>haven't seen a SINGLE post about "Hey who has got some ideas on viaccess,<BR>who found something, what keys did you log, how did you got the PMK?" etc... none of those .. nah, just "Who has Viaccess files so I can watch blabalba ." .. etc...<P><BR>You know, it's weird that only on your board you all get excited about<BR>nothing, and strange thing is that with all the great dudes in the sat<BR>scene I have no probs whatsoever .. wonder how that might be ??? Maybe<BR>they are not "jealous" about things they don't have, and they don't need<BR>to, coz we share it with those who actually DO something ! But on your board everybody (well not everybody smile.gif is always complaining. Maybe you should stop your NAZI-REGIME!!<P>Take care dude, and lighten up, you'll live longer.<P>Filofx aka Mister X , aka Zeus, aka Ken&Ryu, aka ZorroX, aka Noname, aka Devil, aka ..... too freak'n long in the scene! <P>To all the people on this board, have fun, take care, hack da planet, and live long and prosper smile.gif <P>Cheers<BR>Fx<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zelden zich iemand zo tegen horen en zien spreken.<P>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Please add VIACCESS to download section. (files on the way)<BR>Cheers<BR>Fx<P><BR>ps: they work on a Viaccess CI, in the embedded F1VACI tony's not reading card. (working on that)<P>Kijk hier geef onze vriend Filo aan dat het wel werkt op zijn F1VACI met Viacess CI en dan hierboven zie zijn reaktie....<P>Natuurlijk werkt het niet Filo is niet iemand die zomaar iets werkend gaat posten enz. enz. Filo je hoefde ook niets werkend te posten niemand had je daarom gevraagd maar jij zelf moest zonodig gaan leuren met files die werken, je eigen woorden, en dan werken ze plostseling weer niet omdat jij niet diegene bent die werkende files post. En dan weer spreek je jezelf tegen heb hier een leuk stukje van je uit een berichtje dat je op 15 augustus op dit board plaatste waarin je ons danwel duidelijk maakt dat jij diegene bent die met JOUW files duizenden mensen naar Seca laat kijken....<BR>----------------<BR>Advivdv of whatever .. ik denk dat er hier veel van jullie zelfs files van me gebruiken, maar ik ben niet knettergek om dan ook nog eens FILOFXSECA.ZIP te gaan uitbrengen. En persoontjes zoals jij daar hebben wij (hackers & sathackers) een naam voor, namelijk "leechers/lamers" .. Alles moet maar in één richting gaan. Quotes : "Waarom zetten jullie dit of dat niet op het board zodat wij ook kunnen meekijken ?" <BR>----------------<BR>Maar eigenlijk spreekt Filo zich op een ander punt nog heel erg hard tegen... Hier zegt hij dat de viacess files nieuw zijn en TonyS ons zou verder kunnen helpen met de files die filo heeft opgestuurd met een zeer ongebruikelijke extensie, winace is niet bepaald een gebruikelijke in en uitpak extensie in de hackersscene, en als men deze openmaakt heeft hij de vrijelijk op het net te vinden TonyS files wel in een heel exotische manier voor ons verstopt namelijk in het path JannoDL\Ed\Irdeto\TonyS%20Viaccess%20beta01\Viaccess. Klaarblijkelijk dacht filo eerst dat het een Irdeto file was of zoiets. Maar even terugkomend op tegenspraken..... Op 15 augustus liet Filo ons in een berichtje onder andere het volgende weten...<BR>-----------<BR>Ik zit al over de 20 jaar in de computer en ook sat branche, ukkie, en ik kijk al satelliet toen jij nog een luier aan had. En dat geslijm van iedereen is ook al zo'n kinderachtig gedoe..... En ja hoor, ik kijk sinds een klein half uurtje vi*ccess, en denk je nou echt dat al dat harde werk aan jou besteed is ??? Denk het niet. Gewoon weer een ander lamertje dat het niet kan hebben van "jij wel en ikke niet" . GET A LIFE dude .. en grow up<BR>------------<BR>Waarschijnlijk was hij toen vergeten zijn orginele abo TPS kaart eruit te trekken omdat hij het zat was en dacht dat het een wafer was of zo...<P>Nou zo kan ik nog wel uren doorgaan met tegenspraken van filo als ik nu al zijn bijdragen doorlees.<P>Ik doe dat maar niet want inderdaad lijkt het me beter dat het hoofdstuk Filo een gesloten boek is.<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

En natuurlijk komen nu de Filo "vriendjes" weer boven die alleen maar posten als filo in de problemen is geraakt...<P>Zullen alle vriendjes van zijn kabelprovider nu gelijk gaan mailen.....<P>Overigens over mailen van replys naar andere boards...als je dan zo grote bent is het toch wel heel erg dat je je zo druk maakt over een Nederlands board zeg en trouwens ik heb nog nooit een hacker meegemaakt die zoveel namen heeft versleten in de zeer korte tijd dat het digitale gebeuren bezig is...misschien veel vijanden die filo<P>Maar ja waarschijnlijk is voor superhacker Filo dit board zo belangrijk want op 15 augustus liet hij ons weten niet meer terug te komen en ja hij duikt weer plotseling met zijn "werkende" viacessfiles die later weer niet werken terug. Lijkt me een wonderbaarlijke stap voor iemand van zijn afkomst die het ook al zo druk heeft op al die andere boarden.... Hebben ze zeker zijn filetje over zijn ook al weer werkende DVB all hack niet gezien...oh nee Filo plaatst nooit werkende dingen nee hij laat bijv met deze file liever hobbyisten Nokiaatjes opblazen...<P>Oh ja Filo ik kan het ook allemaal omdraaien hoor...wij hebben hier meer dan 3000 members, over de miljoen hits in twee dagen en met niemand hebben we nog nooit zoveel last gehad als met jou....volgens mij zegt dat wat over jou en niet over de meer dan 3000 members en over dit board.<P><BR>Satwatcher<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by Satwatcher (edited 31 August 2000).]<P>[This message has been edited by Satwatcher (edited 31 August 2000).]<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 31 August 2000).]

Geplaatst:

Hallo Filo,<P>Ik heb de files niet van jouw gekregen, maar van iemand anders en hierbij zat geen uitleg waar jij het over hebt. Van jouw heb ik helaas geen antwoord gekregen...<P>Wat jij beweert is trouwens absoluut niet juist, ik loop echt niet te wachten op een werkende hex/bin. Ik ben zeer geïntereseerd in Via, maar heb geen zin om uit het niets ermee te beginnen als andere mensen hiermee vergevorderd zijn. Als ik jouw of iemand anders kan helpen zeg maar, ik wil wel al mijn vrije tijd hierin steken maar dan is er al een basis.<P>Als je je files niet bekend wilt maken oke, hou dit dan voor jezelf en probeer mensen niet aan het werk te zetten met niet werkende files met een exotische zip gepakt of met password. Dit maakt je niet geliefd, maar dit is je denk ik wel duidelijk?<P>Nog één ding Filo, als ik de files op de één of ander manier en werken dan krijgt iedereen ze van me zonder poespas. Als ie dan niet werkt, jammer dan dat is de fun en gaan we weer verder. <P>Groeten,<P>Mard<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Mard,<P>wel jammer genoeg kan ik je niet met mijn eigen nick van antwoordt dienen, maar join ons gerust bij ons cryptoworks project.Je hebt een cryptoworks module nodig en een season logger interface. That's it. Mensen die dat hebben kunnen gerust mee in het project.<P>En Webmaster, ik kan me je vraag nog voorstellen van "laten we viaccess krachten bundelen" en nou kan ik de hort op ? Weet jij nou wel eigenlijk wat je wil ? Heb ik jou ooit iets misdaan ? Nee toch ? Nou hou dan op met al dat gesodem**ter ... <P>Lijkt hier wel een belgische soap ! ..(ken er geen anders zou ik er een naam bijzetten smile.gif<P>En voor diegenen die echt willen, zal ik ze alle email forwarden met "Thx Dude" "It WORKS dude! Thx!" ..etc .. zo'n mailtje of 500, en dat allemaal zonder enig winstbejag, free en voor niks... dus ik zit me echt af te vragen waarom er hier mensen zijn, die ik uberhaupt niet ken, die hier wat zitten te k*kken!<P>Cheers<BR>Fx<P><BR>------------------<BR>Eerst geen files willen geven en dan je email geven om mensen de files te sturen... Deze publiciteitscampagne van je zet je maar voort op een board zonder naziregime...en ik begrijp niet waarom je hier nog mensen wilt winnen als jij al de andere grote hackers ken..zijn hier toch alleen maar jankertjes die filetjes willen.<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 31 August 2000).]

Geplaatst:

Hallo allemaal<P>Als ik het goed begrijp is het een hobby van FILO om mensen op te naaien en niet om werkende files of informatie aan dit hobby forum te verstrekken. Natuurlijk zijn er handelaren die er geld mee verdienen maar het grootste deel wat hier rond neust is toch met de hobby satelliet - ontvangst bezig en laten we dat ook zo houden en niet lopen schelden op elkaar daar heb je niets aan. Anders zal de kwaliteit van SAT4ALL gaan dalen en dat is volgens mij niet de bedoeling we zijn hier met elkaar om ideen en vondsten uit te wisselen en dat is volgens mij ook de opzet van dit forum<P>Groetjes Avalon<BR>close this message <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.