Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Komt waarschijnlijk door je eigen gedrag...heb je daar wel eens aan gedacht Filo. Natuurlijk is dit board er om krachten te bundelen en er samen iets moois van te maken in plaats van elkaar te lopen afzeiken. Maar zeg nou eens eerlijk waarom zouden we eigenlijk te krachten moeten bundelen? Jij hebt het al werkend en wil het met niemand delen...zijn je eigen woorden... dus waarom zou jij dan met ons de krachten moet bundelen als je het al werkend heb.<P>Met dreigementen om op andere boarden eens even het wat jij noemt Naziregime op dit board uit een te zetten kom je er echt niet.<BR>En dan nog vragen wat je misdaan heb?? Als ik je eigen woorden moet geloven ben je geen broekkie met je al 20 jaar ervaring. Nou dan moet je van middelbare leeftijd zijn en weet jij dus ook een beetje wat naziregime inhoud. Wat je me dus misdaan heb is me met een nazi te vergelijken en daar ben ik dus echt niet van gediend...misschien dat je dat toch nog wel kan begrijpen meneer Filo FX, Zeus, X of Zorro X hoe dat je je maar wilt noemen. Dus als er eentje wel moet ophouden met gesodemieter dan ben jij het wel. Dus om maar weer eens met je eigen woorden af te sluiten zit ik mezelf maar weer eens af te vragen waarom iemand die ik niet ken me zomaar zit af te bekken.<P>En nu hou ik het nog heel erg netjes want de scheldnamen en woorden staan me op de lippen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Ga dan eens een "echte" progger kopen héé! Met een phoenix progger gaat het perfecto, ik gebruik een SHAER progger om de LOADER op de kaart te zetten, dan WINPHOENIX om de bin te proggen met de PHOENIX en dan de 24c16.exe met SHAER again voor de pic, en dat gaat perfect, alleen is de PIC naar de FILLYSTIJNEN, en noem het nou niet "mijn" software want dat IS het niet....<P>Ik dacht trouwens dat jullie HOBY-ISTEN waren, geen "LEECH DIE HEX ZODAT IK LEKKER KAN KIJKEN NAAR DE "BETAAL-TV" KANALEN" ???<BR>Die Tonys viaccess geeft duidelijk aan hoe<BR>het WEL moet .. maar ja, als jullie gewoon<BR>proberen om het te proggen en TV te gaan <BR>zitten kijken, dan lekker snoeven van "IK HEB<BR>VIACCESS" dan ben je aan het verkeerde adres.<P><BR>Zaten jullie daar nou net niet over te z**ken dat het NIET ging over het KIJKEN naar, maar om het PROBEREN van.. doe der dan wat aan. <P>Is toch handig als je iemand als pispaal kan gebruiken omdat je der zelf geen kaas van gegeten hebt! ... pff<P>Bon we hebben die discussie al gehad, ga der geen BIS van maken, en NO REPLIES needed, thx .. ik kijk ondertussen rustig via**ess en zoeken jullie zelf maar wat verder. Al eens die PIC ontleedt zodat je ziet naar waar ie wijst in de BIN ?? (LOL!)<P>En even dit, iedereen wil het wel, en dit meestal uit WINSTBEJAG !! VERKOPEN die handel, en DAAROM nou net dat die viaccess niet voorhande is zoals seca/irdeto/d2mac... Ik kan gerust mijn WORKING files aan iemand geven en naderhand kom ik die dan weer tegen op één of andere website (al genoeg gebeurd), en daar heb ik nou net geen zin in, gewoon omdat ik weet dat die dan binnen de korste keren naar de zak is .. (ja TPS kijkt ook mee)<P>Ik krijg emails genoeg van "please send me viaccess" en dat heb ik 1x gedaan (en die persoon zit hier OOK op het board!!) en jammer genoeg was ie gelijk naar de zak, kon ik weer herbeginnen (en iedereen die er wat van afkent weet dat een UA niet evident is om aan te geraken!) <P>Als ik "public" viaccess files vindt, zet ik die gelijk voor iedereen "available" zodat iedereen kan "HOBBY'N" !! En je ziet het, dat heb ik nu gedaan, en wat een resultaat!<P>Cheers,<BR>Fx<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten