Ga naar inhoud

Is toxis[Q] Teebee?????????????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las vermorgen een bericht van teebee hier op het board het vreemde is dat teebee afsloot met toxis[Q}Aantal berichten: 1 | Woonplaats: | Geregistreerd op: Jun 2001 | <BR> TeeBee <BR>Member <BR>Member # 7650 <BR>Beoordeling:<BR> <BR> geplaatst 21-06-2001 20:14 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>vergeet niet aan het lijstje toe te voegen:<BR>-erg prijzig. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q] <BR> <BR>hierna de verandering binnen 3 minuten<BR>Toxic[Q] <BR>SAT4ALL Sheriff <BR>Member # 6744 <BR> geplaatst 21-06-2001 20:17 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Vergeet niet aan het lijstje toe te voegen:\<BR>-Erg prijzig. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q] <BR>Wat mij ook opviel zijn die typische smilie's de toxis{Q} gebruikt.<BR>dat deed teebee ook altijd op die manier <P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 deze zijn het.<BR>Als het zo is waarom komt hij niet gewoon als teebee.<P>Pss kijken hoe lang dit bericht hier staat.

Geplaatst:

Het lijkt me sterk hoor, ALS het zo is dan is'ie heeel knap bezig, dus ik weet niet wat je gezien hebt, maar kdenk dat het allemaal wel mee zal vallen...<P>And the mystery guest is: laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Ik hoop als het zo is ook toe geeft maar teebee kendende zal hij het niet toe geven en zeggen dat iemand een loer wou draaien.<BR>ik vind dat de users van deze board recht hebben op de waarhied hij heeft al eens eerder de mensen aan de lijn gehouden met zijn patch en daar wil ik deze keer een stokje voor steken.

Geplaatst:

????<P>Laten we dit topic maar weer snel sluiten voordat er nog echt mensen hallucinaties gaan krijgen.<P>@Mr. Hotbird.<BR>Dat jij met alle winden meewaait was mij al een tijdje duidelijk, maar waar dit nu op slaat? Jij las dat topic vanochtend terwijl het geplaatst is rond 20.15? Knap hoor:-)))<BR>Als je verder nog wat te melden hebt mag je dat via e-mail doen. Ik wil niet dat jij hier met grappen, grollen en onwaarheden onrust stookt op dit board. Dat doe je maar elders.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 21-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.