Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Mensen<BR>is er nog nieuws onder de Viaccess want het is hier wel erg stil sinds 31 augustus.....<BR>En graag positivie reacties.....<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>

• 3 weken later...

Geplaatst:

hmmm ik zou er zelf ook wat van willen weten.<BR>ik heb net een cabel ontvanger[sagem]met<BR>smartcard binnen gekregen .<BR>en hij draait op viaccess.<BR>weet iemand wat daarover???[mogelijkheden]<BR>grt reporter<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Waarvoor is die smartcard ik bedoel voor welke provider(s)<BR>ik heb wel een ci maar geen kaart nu is mijn vraag kun je die kaart niet klonen en of copieren?????<BR>Zodat ik eindellijk die viaccess moduul kan gebruiken?????<BR>Mijn dank zou verpletterend zijn... wink.gif<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja het is hier wel rustig maar je bent niet de enige met een wekeloze CAM. Van de week nog maar eens ekstra speelgoed gehaald om met m'n verlopen NTV kaartje te spelen. Tot nu toe geen succes want moet een goed draaiende log programmaatje zien te vinden.<BR>Als ik dat heb kan ik verder prutsen.<BR>Ik denk dat viaccess een heel erg lange adem nodig heeft, en ja mijn kennis is wat betreft minimaal. We zullen wel zien.<BR>Ik hoop dat jij ook verder doende bent?<P>groeten Zeeman. <P>'T is trouwens rot typen op een russisch toetsenbord!!<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.