Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Als mijn ontvanger (nextwave suc 2500) wat langer aanstaat gaat het geluid voorlopen op het beeld. Naarmate de tijd verstrijkt kan dit oplopen tot zelfs seconden... Als ik even de ontvanger uit- en weer aanzet loopt alles weer synchroom. Van een kennis met een totaal andere ontvanger hoorde ik hetzelfde probleem. Waar ligt dat aan en wat is hier aan te doen?
EmQu Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Philips DSX 6073, maar bij mij is het nog veel vreemder.... ik heb naast mijn TV tevens een beamer en als ik die aanzet dan loopt het geluid dat via de TV loopt gelijk met het beeld van de beamer, maar nuet gelijk met het beeld op de TV. Ik ben benieuwd wie hier een oplossing voor heeft. ...
U96 Geplaatst: 18 december 2003 Geplaatst: 18 december 2003 Geen software upgrade mogelijk op deze toestellen ? Ik heb dit vroeger ook eens voorgehad met mijn Xena 1700 maar na software update was dit terug pico-bello. Nu heb ik het nooit meer voorgehad. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2003 Geplaatst: 18 december 2003 ik ben hetzelfde gehad op mijn dreambox. als ik dan op 'stop' of 'pauze' drukte van de HDD-VCR en na bijv. 2 sec. weer op play drukte, liep de zaak weer synchroon. er zit nu nieuwe software in en ik ben het probleem niet meer tegengekomen, wellicht dat het inderdaad in de software te vinden is. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen