Ga naar inhoud


[Pioneer] OpenFW voor pio 15xx in dutch hdl 6.33


spirit_rules

Aanbevolen berichten


Citaat:
Krb,
Ik heb de 1430 open firm 633dyn,in een bekende upload geplaatst.
Gr,Satspock


Bedankt man, werkt fantastisch. Heb met downloader keys en kanalenlijst M-Z monoblock ingeladen en alles draait.

Vraagje 1:
Als ik kanalen wil bijvoegen (bijv polsat sport staat niet in de kanalenlijst van Mark) kan ik deze gewoon in Pionero handmatig erbij zetten, of heb ik daar een programmaatje voor nodig.

Vraagje 2:
Ondanks andere (tegengestelde) berichten het is zo dat de kanalenlijst die bij de openFW hoort, het niet doet als je een monoblock hebt, alle kanalen hotbird/astra moeten worden omgekeerd (je kan ook je monoblock omdraaien, maar waterdicht krijg je die niet helemaal) is dat simpel te veranderen in Pionero of heeft iemand andere ideeen ?

Vraagje 3:
Het schrijven vanaf tuner naar funcard, moet deze leeg zijn of overschrijft hij deze ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Krb,
Ik heb de 1430 open firm 633dyn,in een bekende upload geplaatst.
Gr,Satspock


Bedankt man, werkt fantastisch. Heb met downloader keys en kanalenlijst M-Z monoblock ingeladen en alles draait.

Vraagje 1:
Als ik kanalen wil bijvoegen (bijv polsat sport staat niet in de kanalenlijst van Mark) kan ik deze gewoon in Pionero handmatig erbij zetten, of heb ik daar een programmaatje voor nodig.

Vraagje 2:
Ondanks andere (tegengestelde) berichten het is zo dat de kanalenlijst die bij de openFW hoort, het niet doet als je een monoblock hebt, alle kanalen hotbird/astra moeten worden omgekeerd (je kan ook je monoblock omdraaien, maar waterdicht krijg je die niet helemaal) is dat simpel te veranderen in Pionero of heeft iemand andere ideeen ?

Vraagje 3:
Het schrijven vanaf tuner naar funcard, moet deze leeg zijn of overschrijft hij deze ?


1) Die kan je handmatig zoeken kijk bij lyngsat voor de goede frequentie

2) pak de kanalenlijst van M_Z

3) Je moet eerst de Flash schrijven die bij de OpenFirmware hoort op je Fun. En dan kan je Fun schrijven (deco -> fun). Anders werkt deze niet. en werkt alleen met FUN5!!! Voordat je SERVICEKAART gebruikt moet je deze eerst leeg maken. dan schrijf je Flash.


Als je nog meer vragen hebt over OPENFIRMWARE vraagt u maar of als je precies wilt weten hoe de SERVICEKAART precies werkt.


Spirit_rules

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satspock

De kanalenlijst van M_Z werkt, zoals bevestigd, ik kan alleen hiermee testen omdat ik werk met een Monoblock.

Andere lijsten heb ik ook ingeladen maar geen van alle werkt, omdat astra/hotbird niet als hotbird/astra staat.

 

Ik zal vanavond met dat progje flashcvt testen, dit ivm dat de kanalenlijst van M_Z niet helemaal compleet is.

Ook moet ik testen of het mogelijk is om van x-tal kanalenlijsten een gedeelte kan kopieëren en deze weer samen kan voegen tot 1 lijst.

 

Vandaar ook mijn 3e vraag die slaat op het feit dat ik de kanalen die ik via serial/pionero heb ingeladen (emu's via progje downloader)daarna kanalen via de tuner heb laten toegevoegen (+ een hoop scrap) en deze dan weer via de FUN 5

weer wil bewerken in Pionero en/of flashcvt.

Als iemand hier ervaring mee heeft, of omdat ik wellicht iets te omslachtig bezig ben, nog tips en ideeen heeft dan hoor ik het graag.

 

We hebben tenminste weer wat te doen vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spirit

Ik heb de firm erin gezet ,ziet er gelikt uit.

Alleen moeten er nog wat submenu,s vertaald worden,zoals kanalenlijst (e toets )en onder de serv toets.

Maar onder de plus toets kon je bij andere firm +D naar het tussenmenu komen bij deze niet, hoe werkt dit bij deze firm?

Misschien kan je een beknopte uitleg hier plaatsen.

Gr,Satspock

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay,

 

Als je op + drukt kom je in de eerste menu

en dan op de Menu toets kom je in het sub menu en dan kan je andere opties kiezen

zoals 20 verschillende kleuren menu's zodat je hem zelf kunt aanpassen en andere dingen zoals bij de versie van Dyn 6.33

 

Spirit_rules

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...