Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 hallo, ik weet niet of ik hier goed ben,maar ik kan geen cd's meer branden. elke keer doet hij het even en dan geeft hij een hardware fout aan. Weet iemand misschien wat het is of dat hij dat ook heeft gehad. Moet ik een nieuwe brander kopen of is er nog hoop. Mag ik jullie alvast heel erg bedanken. groetjes
marco24 Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 zo ineens of gebruik je nu een ander merk cd's die bijv niet meer door de firmware herkend word
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 nee eigenlijk van alles wat en hij heeft het altijd met allerlei cd's gedaan En nu geef hij elke keer een hardware fout aan dus,en van alles al geprobeerd groetjes
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 MARCO24 mag ik je bedanken het lag toch aan de cd's andere gehaald en nu doet hij het wel groetjes en bedankt
marco24 Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 ja ok maar zijn dit soms cd's van een partij die je nog niet gebruikt hebt ik heb er namelijk ook last van met een wat oudere 8 speed yamaha brander dat ie sommige nieuwe cd's niet schrijft/herkent maar ja jou brander kan ook stuk zijn natuurlijk
marco24 Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 berichten kruisten elkaar ik denk dat je de firmware moet upgraden dan moet alles het weer doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen