Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met tmpgen en wel het volgende .

Ik heb een mpeg file italian job en wil hier vob bestanden vamn maken maar dat lukt maar ten dele ten het bewuste bestand is 3.44 gb groot in mpeg format.

Nu als ik het als vobs wil bewerken neemt hij het laatse deel van de file niet mee.

Het mpeg file duurt 1.50 uur en de vob files worden niet groter als 1.40 uur hoe lost ik dit op ?

gr peter

Geplaatst:

Volgens mij kun je ergens instellen dat ie de VOBS op ongeveer 1 Gb split (meerdere vobs dus).

Ik zal er eens induiken. De truuk zit em er waarschijnlijk in dat ie de 'inhoud' passend maakt voor 1 DVD. (4,3 Gb).

Dat probleem had ik ook en heb andere wegen bewandeld om e.e.a. voor elkaar te krijgen. Kweet alleen niet meer precies hoe...

Geplaatst:

@ozzo

Ik hoop dat je mij er mee kan helpen want ik kan het niet vinden betreffende het groter maken van de vobs.

gr peter

Geplaatst:

Klopt, zit ook niet in DVD author. Ik denk dat er met je MPG file wat anders aan de hand is. Waarschijnlijk is het laatste deel gewoon corrupt en laat ie het daardoor weg.

Ik zie ook even geen directe oplossing. Wachten tot ie officieel uitkomt op DVD lijkt mij het makkelijkst ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen