Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb van een betrouwbaar persoon gehoord<BR>dat er dan hexfiles voor conax en viaccess word vrij gegeven<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het zou zeker als het gaat om Conax een schitterend kerstcadeau zijn smile.gif<P>Alleen heb ik na alles wat er gezegd, geschreven, gepubliceerd en afgeroddeld is over conax en viacess nu het idee van eerst zien en dan pas geloven frown.gif<P>Een ding is zeker als er een werkende conax file vrij komt zullen vele schoteltjes plotseling vastgeroest op 1 graden west blijven staan want het daar gebodene overtreft mij idee seca en irdeto bij elkaar inhoudelijk gezien dan smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>Satwatcher

Geplaatst:

Nou tarzan dit al de 2e keer dat het je zegt dat het gaat komen en bij het vorige bericht zei je zelfs een datum namelijk 24-12-00 dus ik ben benieuwd wat er gaat komen natuurlijk. Geef je het ook aan tegen die tijd waar je het kunt vinden, want inderdaad het is nu eerst zien en dan geloven.<BR>

Geplaatst:

Ik weet dat er veel geroddelt wordt, maar wacht maar af. Zoals de Nederlandse kanalen<BR>belangrijk zijn voor mij, zo zijn de Noorse kanalen dat voor de vrouw in het huis. Dus ik heb veel info verzamelt bij de pesonen die meer weten, maar mij ook nog niet willen geven!<BR>Maar ik laat het meteen weten als ik het heb.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oke tarzan Het is nu 24-12 dus waar blijft het ???? of moeten we wachten tot het laat in de avond is ?????????<P>Het is nu 24-12 en jij zei iets over de datum dus.......<BR>

Geplaatst:

We zullen wel zien wanneer het komt. Laten we met z'n allen alle mogelijke sites blijven afschuimen, zelf nog wat experimenteren en het komt wel goed. Lukt het vandaag niet..dan morgen wel. Eénieder die het meent zal z'n info wel met ons delen. Vergeet ondertussen vrouwtje (of vriendin) niet even bezig te houden. Ik mocht het weer horen vanavond!!!!<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.