Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb het forum doorgespit om opnames van dreambox om te zetten naar svcd. Met projectX een ts bestand omgezet. Windows media player speelt hem af alleen tmpgenc vindt dat het geen supported file is.

Ook al geprobeerd met PVastrumento resultaat blijft hetzelfde. Moet ik nog een plugin laden voor tmpgenc 2.5 plus ofzo.

Iemand suggesties...

Wiebe

-------------------------------------

hit any user to continue......

Geplaatst:

Ik gebruik zelf eerst PVAStrumento om de .ts )en eventueel de .ts.001 etc ...) om te zetten naar een .PVA file. Daarna laat ik met PVACut de ongewenste stukken weg (reclames, stukjes ander programma), dit gaat namelijk zonder te re-encoden en blijft de kwaliteit goed en het scheelt heel veel tijd. Het resultaat hiervan is een .PVA file. Deze .PVA file is met PVAStrumento te demuxen naar een .mpa en een .mpv file ..... deze zijn klaar om omgerekend te worden naar het formaat dat je wil hebben.

Met TMPGEnc kan je heel goed de .mpa en .mpv omrekenen naar een (S)VCD compatible MPEG file.

Xtrend ET9000, Samsung UE40D6200, Onkyo TX-NR818, Yamaha YST-SW515

Geplaatst:

Citaat:
Heb het forum doorgespit om opnames van dreambox om te zetten naar svcd. Met projectX een ts bestand omgezet. Windows media player speelt hem af alleen tmpgenc vindt dat het geen supported file is.

Ook al geprobeerd met PVastrumento resultaat blijft hetzelfde. Moet ik nog een plugin laden voor tmpgenc 2.5 plus ofzo.

Iets doe je dan toch niet goed, ik kan hier zonder problemen de *.mpv (video) en de *.mpa (audio) bestandjes openen in tmpgenc plus 2.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen