Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Sorry dat deze vraag niet over satteliet ontvangst gaat!<P>Ik heb vandaag gehoord dat je die vroegere Luxcrypt decoders weer kunt gebruiken om Ca+ te ontvangen via de kabel (oud nieuws neem ik aan), maar nu is het ook mogelijk om het met geluid op de kabel te ontvangen (heb ik me laten vertellen)<P>Wie weet hier meer van?<BR>Kan dit?<BR>Zo, ja zijn er ook url's over de tevinden op internet?<P>ALVAST BEDANKT!!!
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ik weet wel dat er een beta schema is of dat ze dat ook werkend gekregen hebben weet ik niet.<BR>Het is heel moeilijk om het geluid te kraken <BR>Het is een aangepaste nicam728 met encryptie<BR>je moet net als irdeto ook sleutels hebben<BR>maar hou me op de hoogte ik ben er zelf ook al 4 jaar mee bezig en geloof mij ik heb er echt slapeloze nachten van gehad<BR>Nou ik sat heb is dat een beetje op de vergeethoek gezet wat ik best wel jamer vind af en toe<BR>Groeten robbie
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ja het is een echte hobby om zo'n kastje om te bouwen<P><BR>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Een kennis van me is hier mee bezig...als ik daar wat meer van weet, dan post ik dat natuurlijk gelijk ff..
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Als je dat zou wille doen........... graag!!!<P><BR>EN BEDANKT HE ALLEMAAL
prutsie Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Kijk eens op <A HREF="http://www.freetv.notrix.de" TARGET=_blank>www.freetv.notrix.de</A><BR>hier is er wat over te vinden. Dat het niet eenvoudig is is duidelijk. Omdat de satscene nu eenmaal veel interessanter is dan het kabelgeneuzel weet ik er eigenlijk ook niets vanaf, alleen dat nicamstereo gebeuren klopt inderdaad. als je het dus al ooit aan het werken krijgt, dan zal je toch eerst je eigen "gemodificeerde" nicamdecoder moeten bouwen. Verder zal men dan toch ook eerst het algo uit de housekeeperchip van de orig. decoder moeten hebben gedestileerd, maar, misschien ?? <BR>good luck,<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten