Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 Sorry, maar het werd mij verteld de 24.<BR>Ik hoop het gauw in mijn mail boks te hebben<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 ach je bent niet de eerste die e.e.a. beloofd en niet nakomt ;-)
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 Laten we deze topic sluiten en ons bezig houden met belangrijke dingen dan (nieuwe) topics volproppen met nodeloos commentaar en gezeur!<BR>
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 @viper,<P>Als iemand dingen afspreekt en niet nakomt mag je daar best iemand op aan spreken of helpen herrinderen. DAT IS GEEN nodeloos commentaar en gezeur, maar een man een man een woord een woord. <BR>En jij sluit zeker geen topics van anderen newbie! Ik heb er een bloedhekel aan als mensen dingen beloven en niet nakomen. <P>bob
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 @ bobje<P>Ik heb niet het idee dat Tarzan keihard iets beloofd of afgesproken heeft. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij ook op iets zit te wachten van derden. Dus een echte bloedhekel kun je ook niet aan deze situatie hebben.Teleurgesteld zijn omdat je(we)niet met Conax/Viaccess aan de gang kunt(kunnen) lijkt me een betere weergave van het gevoel.<BR>Ik hoop samen met jou dat Tarzan z'n mailbox heel snel gevuld zal zijn met de beloofde cadeautjes.<P>Veel plezier met de hobby.
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Ik heb het al eens eerder aangegeven in deze hele discussie...<P>Je moet pas wat geloven als je het gezien heb in de viacess/conax zaak. <P>Als mods hier alle dingen en data's moeten gaan noemen waarop iets verwacht zou kunnen worden dan hadden we daar een apart forum voor moeten inrichten en had uiteindelijk 99 % van het beloofde niet boven tafel gekomen of in ieder geval niet op tijd geweest.<P>Ik zelf kan me best wel Tarzan voorstellen hoor... heeft best wel overtuiging gehad in de goedheid van zijn bron alleen is hij nu door schade en schande zo wijs geworden dat hij er zelf achter is gekomen dat je publiekelijk maar beter je mond kunt dichthouden totdat je het echt zelf in bezit hebt. Je wordt immers altijd later afgerekend op je eerdere posting zeker als er tot driemaal toe duidelijk een datum in die posting wordt genoemd.<P>Laten we nu met zijn allen afspreken Tarzan hier niet meer over aan te vallen... hij rustig kan verder praten met zijn bronnen en wie weet dat hij dan vroeg of laat op een zeer onverwachts moment wel met een verlaat kerstcadeautje voor de dag komt...<P>Iemand helemaal de grond inboren heeft echt geen zin en een ding is zeker je krijgt er de beloofde files zeker niet sneller door <P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Ok dan... omdat het oudjaarsdag is ;-) <P>en sluit em dan toch maar ook meteen.<BR><p>[This message has been edited by bobje (edited 31-12-2000).]
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Laten we met z'n allen bezig zijn met testen en informatie zien te vinden. Da's 'n stuk zinniger dat op elkaar zitten te wachten. Als ze klaar zijn dan komen ze echt. <P>Voorspoedig uiteinde en een positief begin van 01 !<BR> <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten