Gast Geplaatst: 19 december 2003 Geplaatst: 19 december 2003 Hallo, ik heb het volgende probleem. Ik ben sinds kort in het bezit van een @skybox (van het merk DMSIS). Zoals je in enkele topics kan lezen, pakken deze receivers de maandelijkse update van CanalDigitaal niet. De enige oplossing op dit moment is de kaart in een andere ontvanger steken en CanalDigitaal om een update vragen. Aangezien ik niemand ken die ook een schotel heeft probeer ik zo of er iemand in ons mooie dorp is waar ik deze handeling eventjes zou mogen uitvoeren.... wie o wie wil me uit de brand helpen ? groet, Peter p.s. ja natuurlijk zou ik ook naar de dealer kunnen gaan maar die zit in Leiden dus probeer ik het eerst zo
bommeltje Geplaatst: 19 december 2003 Geplaatst: 19 december 2003 hoi, je kan ook een aston module kopen is het probleem opgelost. en je dealer is niet al te vaak open dus dat zal ook een probleem worden. helaas woon ik iets te ver weg anders mocht je wel langs komen. kijk eens in de verkoop topic voor een gunstige aston staan er regelmatig. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 20 december 2003 Geplaatst: 20 december 2003 bedankt voor de tip. Ik ga toch maar even langs de dealer want het slaat natuurlijk nergens op. De receiver is pas een maand oud.
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 En? heeft de dealer het netjes opgelost? Ik heb nl 2 wkn geleden ook zo'n ding gekocht en hier wist ik niets van.. Ben erg benieuwd naar jou bevindingen. Alvast dank, Jan Wan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen