pillie Geplaatst: 20 december 2003 Geplaatst: 20 december 2003 Ik wil een DVD met DTS gaan afspelen op de box want je kunt VOB files nu afspelen maar hoe gaat dat nou in z'n werk want ik moet de DVD eerst rippen en dan opdelen in meerdere delen want met FTP kun je toch maar maximaal 1GB per keer verplaatsen. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
pillie Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Geplaatst: 20 december 2003 Ik heb inmiddels met dvd decrypter en dvd2one de DVD in 9 bestanden gekregen en ze geFTP't naar de box maar ik heb wel beeld en geen geluid maar ik zal wel weer iets niet goed hebben gedaan. 9 files waarvan 5 VOB en 2 BUP en 2 IFO,maar dit moest natuurlijk in 1 stuk zijn voor de audio waarschijnlijk want als ik op audio druk als ik een VOB file afspeel dan zie ik wel audiotrack(ac3) staan maar geeft geen geluid. Weet iemand hoe het wel moet? Ik heb de SF van 7-12 erop staan. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Zat Geplaatst: 20 december 2003 Geplaatst: 20 december 2003 Audio werkt alleen via de digitale audio uitgang, je moet dus een dolby digital versterker aansluiten. Met betrekking tot de bestandsgrootte. Ik laat de bestanden op mijn PC staan en mount deze. Dan heb je dat probleem niet. Ik copieer de DVD trouwens naar mijn HDD met DVDShrink. Dit programma maakt standaard VOB bestanden aan van 1 GB. Je kunt de film dan direct een stukje comprimeren. Tot 60%-70% zie ik geen verschil in kwaliteit. Verder kun je dan direct alle sound-tracks behalve degene die je wilt weggooien. Start de film ook direct in de goede taal. Hoe je ondertitels erop krijgt heb ik nog niet ontdekt. Nog een tip: je kunt ergens een playlist maken, dan hoef je de verschillende vob bestanden niet ieder keer allemaal aan te klikken. (*.m3u) Succes.
pillie Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Geplaatst: 20 december 2003 Ik heb een DD versterker dus daar ligt het niet aan en met DvD2one maakt hij ook VOB bestandjes van 0.99GB maar ik blijf met die BUP en IFO bestanden zitten waar waarschijnlijk de audio en de ondertitels in zitten. Ik ga het nu met DVD shrink proberen mischien heb ik dan meer succes. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
pillie Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Geplaatst: 21 december 2003 Op de originele image van 1.07.2 werkt het wel met geluid(ac3) dus heb ik er maar dreamflash bij gezet om te kunnen genieten van ac3 op de hdd van de Dreambox. Ik had Jirkas erbij gezet maar op die image werkt het niet alleen op de 1.07.2 dus voor zover ik weet. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen