Ga naar inhoud


Humax PVR-8000 opgelost alle problemen?


Monterey

Aanbevolen berichten


met de laatste versie zou de meeste problemen opgelost zijn zoals het niet synchroon lopen van geluit en beeld bij een opname maar dat heb ik nog niet kunnen testen i.v.m. gebrek aan harde schijf ik moet er nog een halen van 120 gig (waarschijnlijk deze week)

en de deco zou gedecodeerd opnemen

en het probleem met de mp 3 is d.m.v. een prog op de pc ook op gelost

de soft ondersteunt de magic en de matrix 1.052 ik ben alleen nog op zoek naar een edit prog wat werkt als humbox want de formula pvr werkt een beetje omslachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje over de Humax 8000:

 

Heb ´m al een tijdje maar vandaag een usb kabel gekocht zodat de Humax aan de computer gekoppeld kan worden.

Nu heb ik een tv programma opgenomen maar kan ik die dan ook bekijken?? Nu staat er .vid achter en de computer kan dit bestand niet openen. Met welk programma op de computer kan dit wel. of moet ik eerst ergens wat downloaden?

En kan dit bestand ook geschreven worden naar een dvd??

 

Ik dacht dat dit allemaal met de laatste software zou kunnen.

 

Alvast bedankt voor julle reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle antwoord.

 

Ik heb xp maar zie op HCSA nergens wat staan hoe opname-bestanden kunnen worden gebruikt op de computer. Ik wil wel testen maar weet dus niet hoe, waar heb je dat zien staan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een maxtor 120gig 7200 er in zitten het werkt verder perfect maar als ik bij een zender op neem en ik kijk bij de andere zender als er reclame is even naar de zender die ik op neem

en ik bekijk die opname later terug dan heb ik dat op het moment dat ik terug gezapt heb een klein hikje zitten heeft iemand dat met de aan bevolen seagate ook

(ik had eerst op de site van hun gekeken of de seagate op voorraad was bleek dus niet het geval te zijn dan maar een ander i.v.m de kerst voor de hobby)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Knorrie

 

Pas maar op met de slede eruit te trekken als de Humax8000 nog aan staat want dadelijk is die kapot en als ik het mij goed herinner dan stond er in de handleiding ook nog een waarschuwing over dit onderwerp.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...