Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Ik heb een werkend Sky Digital Kaartje maar geen ontvanger .....bestaan er al CI modules voor Sky Digital ?? Ik heb namelijk al een CI ontvanger en zou deze graag daar voor gebruiken .<P>reacties aan oneazul@pandora.be<P>Nafets
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Ik heb een abbonnement en de vorige box + kaart is gestolen . Ik kan een andere Digibox kopen volgens SKY dan moet ik hen bellen het serienummer doorgeven zodat zij de kaart met de ontvanger kunnen registeren. De andere kaart is al uitgeschakeld en deze box zal nooit meer werken met een oficiele kaart . Maar ik was vergeten te vragen of ze ook CI module's hadden . <P>Daarom mijn vraag.<P>nafets
prutsie Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Nee, er zijn nog geen ci modules beschikbaar, en het is absoluut niet duidelijk of deze er ooit komen. de enige mogelijkheid op dit moment is een sky digidoos aanschaffen. tip: kijk eens op de engelse tweedehands classified pagina's. hier staan zat digidozen te koop. kosten wel een beetje.<BR>peter / prutsie. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten