Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Dag medehobyyisten er zijn geruchten dat digiturk(crytowork)gekraakt is.<BR>Weten julie daar meer over.<BR>Of is het alleen maar gerucht.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 betekent dit dat we eerst een abonnemet moeten nemen en als de abonnement na een jaar is afgelopen de kaart niet inleveren en updaten.<BR>Ik denk toch dat wel een hele makkelijke is, er moet toch wel een andere manier zijn. Trouwens seca en irdeto is niet het enige hoor!!! Het is wel makkelijk om je alleen te beperken tot deze. Mischien is het geen gek idee om mee te DENK-EN om zo misschien te helpen en miscchien tot een oplosssing te komen. En niet allen maar mensen er op wijzen dat ze verder moeten LEZ-EN.<P>Trouwens ik heb begrepen dat digiturk de turkse voetbal wedstrijden uitzend.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik kan me de reaktie van LDP goed voorstellen..een hele vlugge search in de searchfunctie hiervan leverde alleen al 5 postings op waar dit al maanden geleden werd gezegd.<P>Jammergenoeg is dit nu eenmaal een hobby waar je veel moet lezen en moet experimenteren. Om een leuke doorbraak in het coderen van cr****w***s te vinden is het natuurlijk meer van belang om allemaal veel te lezen en niet alleen maar te wachten op de gevorderden die wel de tijd nemen om te lezen maar ook zelf wat te doen en niet direct iedereen die zegt even beter lezen direct de grond in te trappen.<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Alle begin is lastig dat wetenwe ALLEMAAL.<BR>Ook GEVORDERDEN. Ik weet ook het belang van <BR>LEZEN erg belangerijk is.<BR>Aangezien GEVORDERDEN meer weten, was voor mij een aanleiding om de bovenstaande onderwerp te posten.<BR>Maar als nog bedankt voor alle informatie.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Mogguh!<P>Misschien een beetje LE-ZEN eerst? <P>Cryptoworks is in zoverre 'gekraakt', dat met een originele kaart (MOSC) langer gekeken kan worden dan het kaartje oorspronkelijk toeliet :-)<P>Maar het updaten van die MOSC kaartjes is nogal moeilijk, omdat de kaartjes niet of nauwelijks lost verkrijgbaar zijn. De meeste kaarten krijg je alleen wanneer je ook meteen een receiver + abonnement koopt.<P>LDP
Aanbevolen berichten