Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Turks Voetbal is nu te zien op Digiturk (cryptoworks.
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 geen interesse geen voetballiefhebbers. Wil niemand keys hebben van digiturk?????????
spysat Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 Ik hou me graag aanbevolen, heb veel interesse in cryptoworks en wil daar graag wat mee expirimenteren.<BR>spysat@andressmail.com<BR>bedankt alvast ! Szia, spysat.
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 PSV voetbalt op Seca en Irdeto NL. Is ook leuk om te zien.
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 Digi Turk is niet alleen maar voetbal,het is een boeket van ongeveer 50 zenders .<BR>Trouwens ik kijk graag naar voetbal, en ook naar turkse .
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 NEO 80 ik wil graag de keys voor digiturk kun je naar mailen?<BR>alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 16 februari 2001 Geplaatst: 16 februari 2001 Dit wil niet zeggen dat ik de keys heb. Ik zou ze ook wel willen hebben. Ik wou even polsen of er wel interesse was. Blijkbaar wel. Maar het is niet alleen maar nemen maar ook geven. Het is wachten tot dat er mensen in Nederland abonnee worden van D*g*t*r* dan kunnen we proberen de keys te lezen. Maar de kans is klein dat er veel mensen abonnee worden, want de kanaal waar het uitgezonden wordt I**k TV schijnt een illegale kanaal te zijn. Het is even afwachten. Ik heb wel op een andere site gelezen dat ze in turkije geprobeerd hebben de keys te lezen van een originele Turkse D*g*t*r* kaart maar hierdoor werkte de kaart niet meer.<P>Het klopt dat er niet alleen voetbal maar bijna alle Turkse zenders op D*g*t*r* te zien zijn. Interessant isn't it. <P>In ieder geval bedankt voor julie aandacht. Laten we elkaar op de hoogte houden.
Satlook Geplaatst: 16 februari 2001 Geplaatst: 16 februari 2001 Ik weet niet waar je met dit verhaal hier boven heen wild. Ik vind het een beetje pispraat op zolder. Maar als je wat vrije turkse kanalen wild ontvangen dan ga je toch gewoon naar turksat 42 graad oost. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 Dat dit een beetje pispraat is ben ik mee eens maaaaaarrrrrr in Rotterdam kan ik toch echt een paar Turkse gezinnen die met een niet officiele kaart alles van digiturk zitten te bekijken. Dus het is er wel degelijk in die kringen. Prijs overigens van z'on kaartje ligt tussen de 800 en 1000 gulden voor wie interesse heeft en daar moet je dan wel even op wachten want vriend moet even meebreng uit Turkije is dan het antwoord. Overigens werken deze kaartjes NIET op andere cryptokanalen.<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 ik weet niet of je het weet mar op eutelsat 10 graad east en 7 graad east bevinden zich de helft van de andere kanalen ongedecodeerd. Zowel digitaal als analoog.<BR>Maar op D*g*t*r* bevinden zich bijna al deze kanalen in zijn geheel plus nog extra andere niet-Turkse zenders ca. 50 kanalen. Dus kan je met een digitaal ontvanger en een vaste schotel bijna alle Turkse zenders ontvangen.<P>Normaal gesporken zijn ze verspreid over 3 satellieten en analoog en digitaal.<P>Is it now clear for you Satlook. If you don't understand it just ask!!!!!
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 Is geen pispraatje. Je zegt het zelfde als mij Satwatcher dat er gewacht moet worden op een vriend uit turkije met originele kaart, ik wacht op mensen die hier abonnee worden.<P>Maar ik heb er nog niet van gehoord dat er gekeken wordt met niet originele kaarten. Kan je me er misschien want meer over vertellen. Private m*ss*g*
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 hallo Neo 80 digiturk zendt momenteel ook de voetbalwedstijden via Itv op de nieuwe Turksat 2a analoog in videocyprt uit. Zo kun je ook zonder voorlopig de smatcrd op de pc de wedstrijden volgen.
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 Ik kwam net dit site tegen op deze site diverse keys waaronder crypt*works. Mischien wel een tip voor meeste mensen hier. Deel aub alle kennis hier zodat we gezamenlijk elkaar kunnen helpen. En niet negatieve posts van lees dit of dit zoek het zelf uit enz.<BR>Succes ermee...
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Geplaatst: 17 februari 2001 sorry mensen hierbij de link van de hierboven genoemde site:<BR> <A HREF="http://atmel.virtualave.net/Uploade/Cryptoworks/" TARGET=_blank>http://atmel.virtualave.net/Uploade/Cryptoworks/</A>
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 galaxy ik heb het gezien dat Itv op analoog is maar ik kan het niet ontvangen. Horizantal kunnen we op turksat 2a toch niet ontvangen.<BR>Ligt misschien aan mijn ontvanger? Ontvang jij het wel. Misschien geen gek idee om vanavond met TV-kaart op pc te proberen aangezien er om 18.00 weer vooetbal is op Itv
Aanbevolen berichten