Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is natuurlijk fantastisch voor de liefhebbers dat de V** hack nu "public" is, maar ik heb geen V** en zoek in dit board juist naar Conax-tips en files.<BR>Is hierover al iets meer bekend (afgezien van de geruchten dat er Sony en B4U files zouden circuleren)? blush.gif" border="0

Geplaatst:

Nou bubbels ik probeerde jouw een private emal te sturen maar komt schijnbaar niet over<BR>Daarom bij deze<BR>Ik heb sinds vandaag ook een conax ci<BR>en wilde vragen of we wat van elkaar kunnen leren want is het normaal dat de conax helemaal geen info geeft behalve Access Control en dat ie helemaal geen info in de ci menu???<BR>Mail me maar op dit adres:<BR>r.clifford@home.nl<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Klopt als een bus... Als je geen geldige kaart in de conax CI heb zitten zal hij heel weinig informatie geven...<P>Satwatcher

Geplaatst:

Bubbels en Ruud,<BR>ben ook in het bezit van een Conax ci, en ben ook in het bezit van een kaartje uit Thailand( heel duur en werkt niet) nu zou ik ook graag met jullie mee willen doen om de Conax aan de praat te krijgen, als jullie willen mijn E-mail adres is bekend.<BR>Groetjes aam

Geplaatst:

ook als je een officieel kaartje hebt van bv Canal digital noorwegen geraak je niet in de ci menu . Ik weet niet waarom dat niet gaat maar bij mij is het in ieder geval zo<P><BR>nafets

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe<BR>@Aam<BR>wat is het "bekende" email adres van jou??<BR>ik heb al heel wat files van conax maar niet één die werkt......<BR>wie er interresse in heeft moet maar een mailtje geven dan kun je mijn files wel krijgen in de hoop dat ik dan andere misschien werkende files voor terug krijg<BR>En ik ben op zoek naar een goede logger cq emulator alla wallbanger wie oh wie<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ruud, hij werkt nu bij mij.De kaart uit Thailand.Ben naar de pagina<BR>website.lineone.net/~digital-cards gegaan, heb daar voor de conax een update gehaald.<BR>Heb daarna mij kaart in de phoenix programmer gedaan en volgens de file gewerkt, dus alles op een flopje gezet en in dos opgestard de rest gedaan en het werkt,<BR>veel scandinavise kanalen op de Thor.<BR>Misschien iets voor jou, succes aam

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ruud:<BR><B>Nou bubbels ik probeerde jouw een private emal te sturen maar komt schijnbaar niet over<BR>Daarom bij deze<BR>Ik heb sinds vandaag ook een conax ci<BR>en wilde vragen of we wat van elkaar kunnen leren want is het normaal dat de conax helemaal geen info geeft behalve Access Control en dat ie helemaal geen info in de ci menu???<BR>Mail me maar op dit adres:<BR>r.clifford@home.nl<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo Ruud,<BR>De private mail heeft me bereikt, maar ik zit op dit moment te proberen om mijn ADSL verbinding aan de praat te krijgen (winnt, proxyserver, meerdere gebruikers e.d.).<P>De mededeling van Acces Control klopt. Het werkt alleen met een werkende kaart.<BR>Ik heb wel een hex en een bin van het net gehaald, maar geen werkende kaart!.<BR>De aanhouder wint, zo gauw ik weer wat gevonden heb (gaat dat met adsl sneller?) dan mail ik dat natuurlijk.<P>groet,<P>Bubbels

Geplaatst:

@bubbels ok ik hoor je ...asdl sneller ??? nee hoor ik zit hier op de kabel en is af en toe stroperig langzaam 2400 baud gaat af en toe sneller... mad.gif" border="0 <BR>@aam zeg kun jij die kaart niet clonen?? (ik zou niet weten hoe dat moet)<BR>als je dat lukt dan kunnen we wat meer doen<BR>Om een orginale kaart naar de andere wereld te helpen voel ik ook niet veel voor...grin<BR>Laat maar horen hoe of wat<BR>Ik zal die link eens effe proberen maar heb helaas geen officiele kaart<BR>Daarom mijn vraag over clonen<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Helaas als ik die update laat draaien geeft hij een atr error aan... frown.gif" border="0 <BR>Dat is balen maar goed we kijken wel verder<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Helaas, ik weet ook niet hoe je moet clonen!<BR>En hij werkt nu, dus wil ik hem ook niet verzieken. Als ik wat weet hoor je het wel.<BR>Succes verder aam

Geplaatst:

Misschien sla ik de plank totaal mis, maar :<P>Op die site beweren ze dat het een 'gewone goldwafer card' is. <P>De software in dat zipje trekt eerst een stuk inhoud eruit, vergelijkt die met de 'old' file, en zo nodig plempt ie de nieuwe info erin.<P>Aam, kun je met je jdm/phoenix/whatever programmer die kaart niet proberen uit te lezen ? Al was het maar om te checken of het een 16f84 met 24c16 'piccard look-a-like' is..<P>het zipje lijkt niet meer dan een icprog-voor-dos dingetje..<P>Of zit ik helemaal mis met het bovenstaande ?

Geplaatst:

Hallo Fiend,<BR>Voor mijn Phoenix programmer heb ik maar een progamma en wel cardmaster, maar dat staat steeds vast( weet nog niet waarom) dus kan ik ook niet kijken. Maar onder die update daar stonden 2 hex file's oud en nieuw, en als je ergens anders een update haalt krijg je ook weer die 2 hex file's.<BR>Dus ik weet het nog niet, maar ik heb ook gelezen dat het met een gewone goldkaart ook te doen is.<BR>Succces aam

Geplaatst:

Hums, ik zelf heb een JDM dus ik spreek hier even niet uit ervaring, maar :<P>In 'icprog v1.03' (te vinden in de download sectie onder ird*to volgens mij) kun je volgens mij ook gebruik maken van een phoenix-look-a-like programmer. Als je daar vervolgens de 16f84 PIC bij 'devices' selecteerd en 'read', dan zou ie em uit moeten kunnen lezen.<P>Om de eeprom (24c16) uit te lezen uit een goldwafer moet je volgens mij andere dingen uithalen, maar in theorie zouden die twee hexfiles (old/new) de inhoud van die eeprom kunnen zijn.<P>Zolang je alleen maar aan 'read' of 'verify' in IC-prog zit, kun je je kaart volgens mij niet verknallen. (iig met een JDM niet)<P>Zijn er 'cracks' in deze groepen die mij eventueel uit de droom willen helpen als ik totale onzin zit uit te kramen ? Op zich lijkt het me best logisch namelijk. Mits die conax-goldwafer ook uit een pic+eeprom bestaat.

Geplaatst:

Fiend<BR>Ik heb hier een pic en een bin file en als ik die update erop los laat dan krijg ik een error melding INVALID ATR<BR>dus hij communiceerd wel met de kaart ik moet alleen een geldige atr hebben en hoe pomp ik die erin????<BR>Suggesties alles is welkom...<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.