Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Fiend<BR>Volgens mij heb je gelijk: met het uitlezen van een kaart kan er niet veel mis gaan.<P>Als je over een Goldprogrammer beschikt kun je met "Identify" de kaart checken. <BR>Is het resultaat RB7 dan heb je een Goldcard en zou het uitlezen moeten lukken.<P>Groet,<BR>Bubbels

Geplaatst:

Heb hier ook nog een orgineel conax kaart, en cam...<P>het vreemde is dat als ik op een kiosk channel ga staan dat ik een paar minuten beeld heb voordat hij overgaat op decoderen, want dan heeft hij mijn kaart geferifieerd.<P>Als iemand files heeft ook al werken ze niet maar zijn ze wel bedoeld voor conax graag naar<P>work2@johnnny1.dhs.org<P>thanxs:

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by nafets:<BR><B>ook als je een officieel kaartje hebt van bv Canal digital noorwegen geraak je niet in de ci menu . Ik weet niet waarom dat niet gaat maar bij mij is het in ieder geval zo<P><BR>nafets</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Wij in Noorwegen kunnen 2 type kaarten krijgen1 voor cam gebruik en 2 voor het gebruik zonder cam zogezegt een huurdecoder<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Heren, mijn kaart geprobeerd te lezen met de Goldprogrammer, maar helaas<BR>UNABLE TO LOCATE ANY PICS ON CARD etc.<P>Weet het verder niet meer?<BR>Aam

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.