Gast Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 ik weet niet of ik hem op de goede plaats plaats maar is het mogelijk om via de laptop s/vhs ingang op de laptop van mijn sat tuner naar de laptop en dan op een cd branden vanmiddag war er bon jovi op tv wilde deze op een cd branden kan dit
bliksem Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 s/vhs ingang Is uit en niet in dus dat gaat niet Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
exciter Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 Zekers ? Ik had al laptop's gezien met s-vhs in/uit, hoor... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
bliksem Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 Citaat: Zekers ? Ik had al laptop's gezien met s-vhs in/uit, hoor... Dus kijk even in de handt leiding van je laptop. compaq evo n1020 heeft het niet Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen