Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Welk systeem gebruikt sky en is er<BR>al wat over bekend?<P>Ik lees overal is niet te hacken!<BR>En dat geloof je toch zeker zelf niet he!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 dat systeem is sinds kort, wie had anders verwacht, ook gekraakt. Het enige probleem dat wij nog hebben dat er nog geen CAMs of CI's zijn.
Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Een used-skybox is toch eigenlijk niet meer dan een iets duurdere ci-module? Als een skybox met een GW-kaart en V**G**d hexen aan de praat is te krijgen wil dat wel eens uitproberen.<P>Groet,<BR>Bubbels
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Ik heb een SKY digibox en er is best wel aan te komen. Ook heb ik een originele sky card met veel kanalen. Ik weet alleen niet of je de files ergens kunt kraken. Het werkt met Videoguard.Als iemand weet waar deze files staan of ze even naar mij mailt kan ik kijken of het werkt met zo'n digibox en kan voor meer mensen het SKY pakket bekeken worden. Die box kopen is het probleem niet.<P>e-mail: sathopper@softhome.net
prutsie Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Voor zover mij bekend is vidioguard (NDS) nog niet gekraakt. Alleen de Amerikaanse kaart schijnt gehacked te zijn, en emulatoren verschijnen langzamerhand op internet. <BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Naar Informatie te hebben opgevraagd.<BR>De sky-kaart en ontvanger moeten de zelfde codes hebben dus dat betekend dat een skybox met kaart moet gekocht worden.<BR>In engeland moet een skybox 12 maanden op het telefoon net worden aangesloten.<BR>Het is mogelijk een skybox te kopen en een maandelijkse betaling van een pakket check <A HREF="http://www.sky.com" TARGET=_blank>www.sky.com</A> <BR>Het kost alleen een hoop geld.<BR>behalve als je een vast adres heb in engeland is het VEEL goedkoper.<P>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]
Aanbevolen berichten