Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Hoi, Om de een of andere reden werkt bij mij de goto functie niet, dus moet ik elke keer als ik een nieuwe image erop zet all mijn satelieten handmatig opnieuw instellen. Mijn vraag is waar staan deze settings en kan ik de via Ftp eerst ff veilig stellen zodat ik ze met mijn nieuwe image kan gebruiken? Zo ja hoe doe ik dat? Groetjes David
Ome Merde Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 welke image draai je ? volgens mij kan je met de jirka image een back-up maken en deze na een flash o.i.d weer terug zetten. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 Ik draai de nieuwste van ronaldd, maar ik ben nog aan het kijken welke image ik er "definitief" op ga zetten. Ik vind de radegast emu en vroeger de romu erg fijn
Ome Merde Geplaatst: 22 december 2003 Geplaatst: 22 december 2003 wat voor rotor heb je op dak staan ? heb je je lengte en breedtegraad wel goed ingevuld ? (kleinste getal moet boven). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Ik heb een stab hh 100 en zover ik weet zijn de lat en long goed ingevult. Maar de goto xx werkt niet ook niet naar een recalculate, hij draait nu op alles naar 20 oost...... Hoe dan ook ik heb momentteel de meeste satelieten alweer handmatig ingesteld. Het moet toch mogelijk zijn om deze instellingen te bewaren en later weer terug te zetten?
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Citaat: Ik heb een stab hh 100 en zover ik weet zijn de lat en long goed ingevult. Maar de goto xx werkt niet ook niet naar een recalculate, hij draait nu op alles naar 20 oost...... Je moet NOOIT een recalculate doen. NOOIT. Citaat: Hoe dan ook ik heb momentteel de meeste satelieten alweer handmatig ingesteld. Het moet toch mogelijk zijn om deze instellingen te bewaren en later weer terug te zetten? Nee dat is niet mogelijk. Deze instellingen staan in de file "registry" en het is niet mogelijk deze te bewaren en terug te zetten bij een andere versie.
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Zonder de recalculate bleef mijn rotor naar 0 draaien ongeacht de sateliet die ik selecteer. Een nieuwe settinglijst voor draaibaar downloaden, is dat de oplossing?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen