Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo satfreak,<P>Ik heb zo juist gehoord dat al een aantal kaarten verdwenen zijn voor de digiturk pakket.<BR>En ze proggen de orginele kaarten en ze zijn dan inloop voor het verkopen !!!<P>Wie kan mij ook daar aan helpen voor deze kaarten. confused.gif" border="0 <P>Of zijn er file beschikbaar dat ik gewoon via normale weg de kaart kan proggen met een cold card dat ik het zelf ook kan kijken.<P>Alavst bedankt,<P>Deliyurek

Geplaatst:

Merhaba Deli yurek.<BR>Hier en daar ben ik ook tegen gekomen(kaartjes).Maar die kaarten waren van Digiturk ,yani orginal.<BR>En die kosten wel wat,klein 300 guldens.<BR>Maar er is vooruitgang, Humax 5500 met ingb crptwrks werkt ook ,met een orgin kaart.<BR>Humax in Nederland=1250 guldens.<BR>Humax in Duitsland=775 DM.<BR>Selamlar Deli yurek. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Jongens,<P>Laten we hier berichten Posten waar iedereen iets aan heeft.<BR>Vragen over waar illegale kaarten te koop zijn kunnen en mogen hier niet beantwoord worden.<P>De prijsindicaties over de humax 5500 kloppen trouwens ook niet, deze zijn in Nederland veel goedkoper dan hier aangegeven.<P>Omdat deze topic geen nuttige informatie bevat voor 'satfreaks' sluit ik het Topic hierbij.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.