Gast Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 Ben in het bezit van CI nagravision, welke kaart of andere zaken heb ik nodig voor spaanse pakket op de hispasat? Wie kan/wil mij hier mee verder helpen?<P>leom (leom44@hotmail.com)
EasySat Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Leom,<P>Nagr*vis*n heeft ook mijn interesse, maar ik heb er nog maar weinig ervaring mee. Volgende week ben ik in Spanje en wil daar o.a. een N*gra CI aanschaffen. Ik heb op de site van Zacky al wel het een en ander gelezen, maar heb nog niet kunnen expirimenteren.
EasySat Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Leom,<P>Nagr*vis*n heeft ook mijn interesse, maar ik heb er nog maar weinig ervaring mee. Volgende week ben ik in Spanje en wil daar o.a. een N*gra CI aanschaffen. Ik heb op de site van Zacky al wel het een en ander gelezen, maar heb nog niet kunnen expirimenteren.
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 voor nagrvision heb je een funkaart nodig<BR>of originele gaat ook<BR>met een module nagra gaat het nog niet<BR>je moet de boxkey kennen en die kunnen ze nog niet uitlezen<BR>met een humax5700 gaat het wel maar dan moet je ook de boxkey uitlezen<BR>dat gaat wel maar je moet een program hebben<BR>voor die uit te lezen in de portugezen forum<BR>een zekere maverick heeft die program
Gast Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 @elspain<BR>kun je mij vertellen waar dat progje staat voor de humax 5700?
Gast Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 mat dat prog heb je niks<BR>de laatste 4cijfers heb je niet
realjose Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 hallo <BR>voor nagravision heb je inderdaad een funcard nodig, met een humax 5700 gaat dat heel goed als je de boxkey weet ,je moet namelijk in de files de boxkeys + ird nr invoeren van je ontvanger.<BR>groetjes.