Ga naar inhoud

hoe verklaar je dat, verlopen conax kaart aktiveert zichzelf

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb bij firma x in nederland een conax module besteld voor 239 gulden<BR>dinsdag laatstleden en donderdag was die hier in belgie.een pluim voor die firma.<BR>eigenlijk plaats ik dit bericht niet daarvoor maar voor het volgende.<BR>van een vriendelijke scandinavische vriend had ik 2 verlopen conax kaarten<BR>gekregen voor canal+ scandinavie.gisteren de conax module geprobeerd<BR>en de conax kaart erin gestoken.ik zag bij de datum staan 01-12-98<BR>tot 13-12-98.op het scherm stond ingen adgang.mijn verbzazing was echter<BR>zeer groot dat na 2 minuten plotseling beeld kwam op canal+ gul en<BR>andere canal +'sen van scandinavie.bij de datum stond 27 april 01 tot<BR>15 may 01.M.A.W. deze kaart is geaktiveerd voor +/- 19 dagen.kan iemand<BR>hier op dit baord dat verklaren?ik heb canal+scandinavie in conax<BR>zonder enig hulpmiddel.zal er dan ook van profiteren.<BR>verklaringen zijn welkom.

Geplaatst:

HEB OOK BELANG BIJ EEN CONAX KAART<BR>KAN JE OOK B4U / DDR/ DE HINDI GEDEELTE OP THOR ONTVANGEN

Geplaatst:

hi,<BR>voor de cam kan ik (regels van het board)geen commerciele link plaatsen.de kaart van c*n*l d*g*t**l sc heb ik gekregen van een deen die ik heb leren kennen op het net op vreemde boards.soms zoekwerk,maar het lukt.

Geplaatst:

Hallo kun je mij het adres van die firma mailen ik wil ook een conax bestellen<BR>mijn email:theo19@uwnet.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.