Gast Geplaatst: 8 mei 2001 Geplaatst: 8 mei 2001 hi,<BR>ik heb hier een raar fenomeen.<BR>als ik een conax module en een seca module in mijn humax 5400 steek,<BR>heb ik hetvolgende.<BR>weet iemand waarom mijn conax module op sbs6 aktiveert en dan de foutmelding<BR>heeft "no acces"?<BR>is er hier een logische verklaring voor of spookt het in mijn ontvanger?<BR>ik kan moeillijk geloven dat sbs6 simulcrypt in conax wat eerder een systeem<BR>is voor scandinavie.of heb ik het echt verkeerd voor en kan sbs6<BR>ontvangen worden met een conax module?<BR>nee,ik ben niet simpel van geest en vergis me niet,maar telkens als ik<BR>sbs6 opzet aktiveert mijn conax module zich met de foutmelding "no acces".<BR>hebben nog meer mensen hier last van?
Toxic Geplaatst: 8 mei 2001 Geplaatst: 8 mei 2001 Heb je dan ook een kaart in de Conax zitten of isie leeg. Bij mij treedt het niet op (zonder kaart in de CAM). Toch wel vreemd dat ik het niet na kan bootsen. Kun je precies vertellen in welk slot je welke CI hebt zitten en/of gevuld met wat voor kaarten? DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 ik heb 3 conax kaarten 2 canal digitaal kaarten en 1 voor prime tv.op deze 3 kaarten reageert die.
Aanbevolen berichten