J2L Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Iemand vroeg mij een probleem wat hij heeft met een 96070d heeft op te lossen, maar heb zelf ook hulp nodig. Deze franse doos heeft inmiddels een nl software (versie 1.0 edu). Voor zover ik heb kunnen vinden is dit de laatste versie. Klopt dat? Heb ook kunnen vinden dat optie: verwijderen kanalen niet werkt. Klopt dat nog steeds of is er een goeie versie? Als ik de kanalen probeer in te lezen krijg ik alleen RTL4 en 5 en nog een paar maar nl 1/2/3 en net5 sbs7 enz. niet. Heb ook al geprobeerd de kanalen met programma declink in te lezen maar krijg telkens een foutmelding "geen verbinding". Ik gebruik hiervoor 'n 1-op-1 com kabel. Hoop toch op een mogelijkheid de kanalen via de sat in te lezen. Alleen nl zender, rest hoeft niet. Wie heeft de gouden tip? (Deze topic staat ook op philipsdsi.tk maar heeft tot nu toe nog geen reactie opgeleverd.)
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 dat je bij de dsi club geen antwoord krijgt komt omdat daar alenkele topics over zijn maar om je probleem even aan te hale die franse flips kan maar 500 kanalen op het moment in lezen en dat zijn dus de eerste 500 dat houdt dus in dat de andere boven die 500 zitten en op dit moment wordt door een antal mensen geprobeerd om een progama aan te passen zodat ooit nog eens de deco serieel te bewerken is je kunt voor de gein eens philips service proberen dat is wel grappig je kunt de display laten dimmen een de eeprom uitlezen en je kunt zelf een tekst in het diplay laten verschijnen maar als je de eeprom uitleest dan wordt dat nergens opgeslagen zodat je dat kunt bewerken tenminste dat is mij nog niet gelukt warscheinlijk een ander wel
J2L Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Geplaatst: 23 december 2003 Ik heb die topics ook gelezen echter daar worden de problemen wel gesignaleerd maar een echte oplossing wordt niet geboden. De Philips is voor mij onbekend gebied vandaar dat ik er niet helemaal uitkom. Voorheen toen C+ nog op de oude transponder zat was dit geen probleem aangezien de zenders toen bij de eerste 500 zaten. Zenders verwijderen en dan opnieuw inlezen kan ook niet aangezien de optie verwijderen niet werkt. Hoe hebben ze dat dan opgelost bij de nederlandse C+ bakken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen