Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 Iedereen is aan het hacken met de bekende satelietboeketten,..maar is de Power-VU versie van AFRTS eigenlijk al eens gehacked??<BR>Dit is toch het neusje van de zalm al was het maar om eindelijk AFN weer te kunnen kijken en die eigenaardige spotjes die ze er tussendoor stoppen. weet iemand hier al iets over??
Gast Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Dat systeem is dus een bijna volledig geadresseerd systeem en is dus heel moeilijk te hacken. Ontvanger en smartcard moeten eenzelfde sleutel hebben om iets te kunnen ontvangen. Dat houdt bijv in dat een geldig smartcardje het absoluut niet doet in een andere ontvanger dat waarvoor het smartcardje geschikt voor is gemaakt. <P>Trouwens als ik dan toch zou mogen kiezen lijkt me een sky-digital hack veel leuker dan een AFN hack.
prutsie Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Als je (net als ik) met afn bent opgevoed, dan kan ik me levendig voorstellen dat je het terug wilt. vroeger konden wij hier met een fuba en een ntsc tv. afn gewoon ontvangen van soesterberg. toen was er tenminste nog niets gecodeerd, en had nederland gewoon nog 3 netten. Kan iemand dit zich nog voorstellen ?? :-))<BR>peter Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Ja, ben ik volledig met je eens !<BR>De ontvangst van AFN was met een beetje antenne hier in Midden Nederland goed mogelijk.<BR>Maar.. helaas vergane glorie.<P>Matthijs
Aanbevolen berichten