Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 enkele boards op het net maken gewag de release van werkende c*n*x files! Kunnen we eindelijk onze cam van onder het stof halen?
adje Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 ik weet niet waar je dat heb gelezen maar zover ik weet is er nog steeds niets wat werkt ik denk dat het ook nog wel even zal duren voor we wat vinden ik hoop dat ik mijn cam ook nog kan vinden onder al dat stof<P>groeten adje
gideon Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 Beste Viper,ik heb geen bericht gevonden.Zou<BR>je je bron bekent willen maken??<BR>gr.Gideon
Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 Ja dat zal wel te gek zijn kunnen we eindelijk eens verder dan onze neus kijken met Conax, maar we moeten wel weten waar....
Gast Geplaatst: 20 juni 2001 Geplaatst: 20 juni 2001 kwam deze topic tegen op één van de links dat ik vond op Ph*ls s*t files. Verder géén aandacht aan besteed vermits op dit board ook naar geen enkele file werd verwezen. Vandaar dan ook deze topic -of iemand iets hierover meer wist - !<BR>
Aanbevolen berichten