lodie Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Hoi, Ik heb al van alles geprobeert maar het lukt mij niet om mijn MR 1.04 te updaten. Heb de files gesplit naar fun 4 card. Flash van de site van MR gehaalt en dan nog krijg ik steed de melding image file corrupt? Wie weet raad? Alvast bedankt Lodie
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Had ik ook. Heb een ander funkaartje gepakt en toen ging het beter. Overigens ging het upgraden (met 3x fun5) behoorlijk moeizaam, moest steeds de receiver uitzetten en daarna het upgrade proces vervolgen. Ik weet niet precies of je met het 1.054.upd file ook jouw 1.04 kunt updaten. Mischien moet je wel een volle versie erop zetten met een laptop. suc6, Sky
lodie Geplaatst: 24 december 2003 Auteur Geplaatst: 24 december 2003 Ik heb van alles geprobeert ook andere fun cards en versie 1.05 maar niks helpt ik prgogrammer trouwens op een CI20e digital. Heeft iemand nog tips? Lodie
Gast Geplaatst: 24 december 2003 Geplaatst: 24 december 2003 De fun update methode wil ook niet met de ID als het je al lukt om de cam te proggen zal hij niet initialiseren in de ID.
lodie Geplaatst: 24 december 2003 Auteur Geplaatst: 24 december 2003 Ok bedankt ben ik mooi het l*lletje met een humax 5400 kan het ook al niet! Lodie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen