Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Als ik de ondertiteling gebruik van teletext dan drukt het beeld samen ongeveer zoals breedbeeld, het is eigenlijk al lang zo met verschillende images. Zij er meer die daar last van hebben en of is er iets aan te doen groetjes
Ron Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 heb je de tuxtext positie instellingen en de AV settings wel goed staan?
Martijn81 Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 bij mij is TuxTxt ingesteld op 16:9 dan krijg je inderdaad een samengedrukt beeld als je in 'Smartzoom' naar een 4:3 uitzending op je 16:9 TV zit te kijken. wel jammer dat dat wordt geforceerd, als je hem op 4:3 zet dan klopt het ook weer niet.. Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak
JaNuZz Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 In de laatste images is dat inderdaad het geval,maar ik heb volgens mij wel images gehad waar dit wel goed was. Overigens vind ik die hele txt plugin niet zo denderend om eerlijk te zijn. Vooral als ik de beeldkwaliteit van teletekst ten opzichte van mijn "normale" televisie-txt zie, dan is de beeld-kwaliteit een heel stuk minder.
Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 Citaat: In de laatste images is dat inderdaad het geval,maar ik heb volgens mij wel images gehad waar dit wel goed was. Overigens vind ik die hele txt plugin niet zo denderend om eerlijk te zijn. Vooral als ik de beeldkwaliteit van teletekst ten opzichte van mijn "normale" televisie-txt zie, dan is de beeld-kwaliteit een heel stuk minder. Vergeet niet je dreambox op RGB te zetten en met een RGB scartkabel aan te sluiten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen