Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 hi,<BR>omdat ik van het principe ben om alles legaal te doen,heb ik bij winkel X die samenwerkt met coloursat een abonnement afgesloten op conax zender y.Nu moet ik vernemen,dat coloursat haar aktiviteiten stopt.ik verwijt winkel X niet,maar ik vond dat coloursat toch haar klanten een brief mocht sturen om te zeggen dat ze haar aktiviteiten stopt.Hopelijk neemt een ander bedrijf de zaken van coloursat over,anders sta ik hier met mijn conax moduletje.<BR>Men neemt dan eens een abbo.ik heb niks negatiefs te zeggen over winkel X,want zij kunnen er niks aan doen dat coloursat haar aktiviteit stopt.Ik hoop wel dat ik van coloursat mijn overschot aan abbo geld terugkrijg van de tijd dat ik niet zal kunnen kijken.Das nu al de 2de keer,dat ik niet mijn abo periode kan uitkijken.eerst df-1 en nu zender Y gecodeerd in conax.
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 Zoals ik het begrepen heb:<BR>Telenor wil wegens reorganisatie de Coloursat afdeling afstoten en is druk op zoek naar eeen overname kandidaat.<BR>In ieder geval wordt tot 1 oktober 2001 signaal gegarandeerd, daarna wordt ofwel restant abo-geld terug gegeven ofwel gaat het over in andere handen (daarbij wordt nog niet gesproken over mogelijk andere systemen).<BR>Tot zover mijn info...<P>Groeten, CK
Aanbevolen berichten