odul Geplaatst: 24 december 2003 Geplaatst: 24 december 2003 Zou men via ADSL van Scarlet audio cd's kunnen branden , copieren ? Het zou gaan bij skynet ( adsl ) en tiscali ( adsl ) en telenet ( kabel ) moet het dan ook niet kunnen via SCARLET ? Wie meer weet graag PM Groeten Geel , Stad in de Kempen.
Gast Geplaatst: 24 december 2003 Geplaatst: 24 december 2003 Misschien als je niet te snel brand. Lijkt me zeer riskant en gaat je vast een hoop cd's kosten.
Fredo Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 je buffer loopt leeg maar met b.v. de nieuwere brand programma's zoals nero daar zit een buffer bescherming in daarmee gaat het wel maar beter ishet eer een image te maken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
cobes Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 Ik denk zelf dat je een plextor nodig hebt. omdat deze gewoon wacht met branden tot er weer aanvoer is. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Fredo Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 nee cobes dat doet het programma laad maar eens een oud brand programma en brand maar iets van het net dan zul je zien dat het fout gaat Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
U96 Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Kan iemand me zeggen wat dit in godsnaam te maken heeft met bommanews en binaries ? Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen